keshavarz

جایگاه ممتاز بیمه دی در ارائه خدمات نوین

تصویر روز: شرکت بیمه دی با بیش از16سال سابقه فعالیت در صنعت بیمه کشورازطریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه‌ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع به اقشار مختلف جامعه است. این شرکت از زمانی که محمدرضا کشاورزسکان هدایت این شرکت را در دست گرفت توانسته با ارائه خدمات نوین بیمه ای ، جایگاه ممتازی را در بین سایر شرکت های بیمه ای به خود اختصاص دهد و به شرکتی پیشرو تبدیل شود.
محمدرضا کشاورز به همراه تیم مدیریتی خود توانسته دستاوردهایی از جمله خروج از زیان انباشته ، کسب سودآورترین شرکت بیمه در سال ۹۸،کسب رتبه اول بهره وری کل عوامل و فروش در بین موسسات بیمه ای در دو سال متوالی کسب توانگری سطح یک با نسبت +۲۰۸ درصد، کسب تقدیرنامه سه ستاره تعالی سازمانی، تمدید و مدیریت مگاپروژه درمان تکمیلی بنیاد شهید و امور ایثارگران برای چهارمین سال متوالی و … را با رویکرد بهینه کاوی، نوآوری و برنامه محوری، کسب نماید .
توسعه خدمات دیجیتال
بیمه دی درراستای اهداف کلان شرکت و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان ازطریق توسعه خدمات الکترونیک امکانات متنوعی فراهم گردیده است. ” پدیده محبوب مشتریان” و تبدیل شدن به «پربازده ترین شرکت بیمه ای» به عنوان چشم اندازدر شرکت بیمه دی تعریف شده است وهمواره سعی شده است تا نیاز و خواسته مشتری دراولویت باشد . درهمین راستا این شرکت از خدمت جدید خود با عنوان “اپلیکیشن دیدار خودرو” جهت صدور آنلاین بیمه نامه و “سرویس همراه خسارت” برای ارزیابی خسارت خودرو، بدون نیاز به مراجعه حضوری بیمه گذار، رونمایی کرد.
خدمت جدید “همراه خسارت” با هدف ارائه خدمات مناسب پس از فروش، امکان اعلام و رسیدگی خسارات بیمه های خودرو شامل بدنه و شخص ثالث را برای کلیه بیمه گذاران محترم مهیا نموده است. همچنین از این پس مشتریان محترم می توانند از طریق “اپلیکیشن دیدار خودرو” اقدام به بازدید اولیه خودروی خود نموده و با ارسال تصاویر آن، بدون مراجعه حضوری بصورت الکترونیکی بیمه نامه بدنه خریداری نمایند.
کسب رتبه نخست«شاخص فروش» و«بهره وری کل عوامل» توسط بیمه دی
بیمه دی امسال هم در بیست و سومین همایش شرکت های برتر ایران که به همت سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد برای دومین سال متوالی توانست درارزیابی هیئت داوران و براساس نتایج به دست آمده ، از میان شرکت های حاضر در این همایش، در رده بندی گروه موسسات بیمه ای در دو زمینه “شاخص فروش” و “بهره وری کل عوامل” رتبه نخست را از آن خود نماید و در صدر شرکت های بیمه ای کشور قرار گیرد.
این همایش هر ساله با حضور مقامات ارشد کشور، سیاست گذاران اقتصادی و صنعتی، مدیران شرکت های برتر و بزرگ کشور، کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی برگزار می شود و از شرکت های پیشرو تقدیر به عمل می آید.
تصویب افزایش سرمایه ٢٣٤ درصدی بیمه دی
هیأت مدیره بیمه دی افزایش سرمایه ٢٣۴ درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها ،آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی را به تصویب رساند. و سرمایه بیمه دی از رقم ٢٥٠٠ میلیارد ریال به ٨٣٥٠ میلیارد ریال خواهد رسید.
این افزایش سرمایه به منظور تقویت بنیه مالی، ارتقای توانگری مالی، بهبود ساختار مالی برای نگهداری بیشتر سرمایه بیمه نامه ها، فراهم ساختن زمینه اخذ مجوز قبولی اتکایی و افزایش توان رقابتی شرکت با هدف کاهش سهم واگذاری اتکایی اختیاری و افزایش سهم نگهداری و همچنین افزایش ظرفیت این شرکت در قبول ریسک بوده و سبب افزایش سودآوری و بازدهی فعالیت شرکت خواهد شد.
تداوم خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران
بیمه دی برای چهارمین سال متوالی با حضور درمناقصه بنیاد شهید و امور ایثارگران توانست به عنوان برنده این مناقصه شناخته شود. این قرارداد یکی از مگاپروژه‌های بیمه‌ای کشور محسوب می شود و بیمه دی با وجود محدودیت‌ها و چالش‌های متعدد در سه سال گذشته توانسته به خوبی عملیات بیمه گری خود را ادامه دهد و خدمت رسانی به این قشر معزز در هیچ دوره ای دچار اختلال نشده است. این شرکت علی رغم محدودیت هایی که در اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان جامعه معزز ایثارگری وجود داشته است توانسته به خوبی این قرارداد را پیش ببرد.
قرارداد درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران بیمه دی یکی از قراردادهای موفق صنعت بیمه است و این شرکت با همکاری ادارات بنیاد شهیدبستربسیار مناسب ومطلوبی جهت خدمت گزاری به خانواده شهدا و ایثارگران ایجاد کرده است . امید است این شرکت بیمه ای به عنوان الگویی در زمینه بیمه های درمان در صنعت بیمه کشور مطرح شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *