ganjeh

پیام نوروزی مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران

تصویر روز: مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ طی پیامی به معاونین، روسای شعب، روسای ادارات و کلیه کارکنان خدوم،از تلاش های آنان در سال ۱۳۹۹ قدردانی و تشکر نمود.

به گزارش تصویر روز دکتر امیری گنجه سال ۱۳۹۹ را سال سخت و دشوار توصیف کرد و گفت: تحریم های ظالمانه، گسترش ویروس کرونا، بحران های اقتصادی،تعطیلی بسیاری از کارگاه‌ها و بیکاری چند صد هزار نفری کارگران از چالش های بزرگ تامین اجتماعی نام برد که با همت و تلاش کارکنان مشکلات به حداقل رسید.

وی افزود: متاسفانه در جبهه مبارزه با کرونا و‌ خدمت به جامعه بیمه شدگان،بازنشستگان و کارفرمایان و تعدادی از همکاران عزیز آسمانی شدند که یاد و خاطره آنان را گرامی می داریم.

امیری گنجه مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ حضور دو چندان کارکنان را در راستای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان ،طرح ملی خدمات غیر حضوری ( سی هفتاد )،حذف دفاتر درمانی و نسخ الکترونیکی در تاریخ تامین اجتماعی بی‌نظیر خواند .
وی شجاعت دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را در راهبری اجرای طرح های ملی ستود.
امیری گنجه سال ۱۴۰۰ را سالی خاص از نظر رشد اقتصادی و اختصاص بودجه به تأمین اجتماعی بسیار اثرگذار در توسعه مناسبات های اقتصادی اجتماعی و سازمانی دانست .

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ضمن تبریک سال نو برای کلیه مسولین و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ سالی سرشار از سلامتی،سربلندی،سعادت و موفقیت آرزو نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *