telephon

تماس‌ تلفنی خطوط ثابت اول فروردین رایگان است

تصویر روز: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: همه تماس‌های تلفنی شبکه ثابت به ثابت از ساعت ۱۳ روز ۳۰ اسفند ۹۹ تا ساعت ۱۲ اول فروردین ۱۴۰۰ رایگان خواهد بود.

آقای مجید سلطانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ گفت: جدای از این هدیه نوروزی براساس تفاهم نامه میان شرکت مخابرات ایران و سازمان‌های صدا و سیما و تبلیغات اسلامی که برای تولید و توزیع محتوا منعقد شد ترافیک مصرفی در استفاده از تلوبیون از ۲۸ اسفند ۹۹ تا پایان ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ به مدت ۱۵ روز برای مشترکان خدمات باند پهن شرکت مخابرات ایران رایگان خواهد بود.

وی درباره برنامه‌های شرکت مخابرات ایران در تعطیلات نوروز افزود: همه شیفت‌های ما در بخش ارائه خدمات تلفن ثابت باند پهن و ۱۱۸ در تعطیلات نوروزی دایر است و به صورت غیرحضوری هم مردم می‌توانند از طریق سایت و تماس تلفنی خدمات بگیرند و هیچ تغییری در ارائه خدمات در ایام تعطیل رخ نداده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گـفت: از نظر فنی هم در بحث مشکلاتی که در سه ماه ورودم به این شرکت احصا کرده ایم تلاش خواهیم کرد در وهله نخست بیشترین مشکلات را که در سامانه ۲۰۲۰ است برطرف کنیم و در این سه ماه در بحث کاهش انتظار مردم در تماس پشت خط ۲۰۲۰ اقداماتی صورت گرفته است که البته تا حد استاندارد همچنان فاصله داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *