corona.3

طغیان کرونای انگلیسی در هرمزگان

تصویر روز: در ۲۴ساعت گذشته با شناسایی ۵۹بیمار جدید مبتلا به کرونای انگلیسی در هرمزگان جمع مبتلایان به این نوع کرونا به ۳۵۸نفر رسید.

به گزارش صداوسیما مرکز خلیج فارس، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ارتباط زنده اینترنتی با خبر ساعت۲۰ شبکه خلیج فارس گفت:در حال حاضر ۸۵موارد مثبت کرونا در هرمزگان از نوع کرونای انگلیسی است که این بسیار خطرناک است.

به گفته دکتر نوروزیان شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، بندرخمیر، قشم، پارسیان و جزیره کیش بیشترین آمار کرونای انگلیسی را دارند.

وی افزود:حضور مسافران نوروزی در استان و بی احتیاطی هم استانی با حضور در دید و بازدید‌ها و مراسم‌ها نیز از عوامل شیوع بیشتر این بیماری است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین گفت: در ۲۴ساعت گذشته یک خانم ۶۵ساله مبتلا به کرونا از بندر خمیر جان خود را از دست داد و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۶نفر رسید.

دکتر نوروزیان افزود: در ۲۴ساعت گذشته با بستری ۲۱بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان جمع بستری‌ها به ۱۰۲نفر رسید که از این تعداد ۳۰نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) هستند و حال ۱۳نفر از آنها وخیم است.

وی گفت: در طول ۴۸ساعت گذشته موارد با حال وخیم در استان سه برابر شده است که یک هشدار جدی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *