custom Clearance 15

میزان صادرات صنعتی امارات اعلام شد

تصویر روز: ارقام مرکز فدرال رقابت و آمار نشان داد که صادرات صنعتی امارات در 10 ماه اول سال 2020 بالغ ب84.2 میلیارد درهم ارزیابی شده است.

به گزارش تصویر روز به نقل از خبرگزاری وام ، این ارقام نقش اصلی بخش صنعت را در پیشبرد توسعه اقتصادی ملی و توانایی آن در حفظ فعالیت خود علیرغم پیامدهای اقتصادی منفی ویروس کرونا در سراسر جهان برجسته می کند.

بر اساس گزارش قبلی که توسط کالایرز بین المللی خاورمیانه و آفریقای شمالی منتشر شده است ، سهم بخش صنایع در تولید ناخالص داخلی 10 درصد از کل سال 2019 را به خود اختصاص داده است.

آمارهای وزارت اقتصاد همچنین نشان داد که تولید ناخالص داخلی فعلی در سال 2019 ، 546/1 تریلیون درهم بوده است ، در حالی که سهم تولید ناخالص داخلی بخش غیرنفتی با قیمت های فعلی 70.2 درصد در مدت مشابه بوده است.

حمد العوضی ، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی و صنعت ابوظبی ، اظهار داشت که بخش صنعتی امارات متحده عربی در سالهای اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری بوده است که این امر سهم خود را در اقتصاد کشور افزایش داده است.

در بیانیه انحصاری به خبرگزاری امارات (وام) ، العوضی تأکید کرد که توسعه مداوم بخش صنعتی جذابیت فضای قانونگذاری و سرمایه گذاری کشور را افزایش می دهد و در دوره آینده تأثیر مثبتی بر بخش خواهد داشت. منجر به افزایش صادرات و مشارکت بیشتر در تولید ناخالص داخلی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *