kish.2

تلاش برای ارزان کردن سفر به کیش

تصویر روز: سرپرست منطقه آزاد کیش با اشاره به درخواست به رئیس جمهور برای واگذاری بخشی از شرکت هواپیمایی کیش به ساکنان جزیره از تلاش برای ارزان کردن سفر به جزیره کیش خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، جعفر آهنگران با اشاره به برنامه‌های آینده کیش در سال جاری، گفت: دو برنامه‌ مشخص برای امسال در نظر گرفته شده است و نام‌گذاری سال با عنوان تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اراده سازمان را برای رسیدن به این اهداف تقویت می‌کند.

وی ادامه داد: یکی از این طرح‌ها، درون‌سازمانی است و باید با نگاهی نو به بدنه سازمان برای شادابی بیشتر و پویا سازی آن، تجدیدنظر جدی کرد.

آهنگران افزود: این طرح برون‌سازمانی است و دو سه برنامه از جمله ارزان کردن سفر به کیش را در دستور کار قرار دارد تا سفر به کیش در انحصار گروهی خاص، قرار نگیرد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، تصریح کرد: در انجام ماموریت‌های مختص رونق کیش، باید ابزار آن را هم در اختیار داشت و یکی از این موارد سازمان هواپیمایی کیش است.

وی افزود: باید مجدد از دولت، رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد خواسته شود تا کیش‌ایر به کیش برگردانده شده و بخشی از آن در اختیار ساکنان منطقه قرار گیرد و سازمان نیز با تامین و اختصاص اعتبار برای آن، به نوسازی این ناوگان بپردازد و در برای ارزان کردن سفر کیش قدمی بردارد.

آهنگران با تاکید بر مسئله آب و برق کیش، گفت: باید افق دورتر را درآینده در نظر گرفت و برای حل مشکلات موجود تلاش کرد.

وی توسعه پایانه فرودگاه بین‌المللی کیش را آرزوی دیرینه ساکنان کیش عنوان کرد و ادامه داد: یکی از ماموریت‌های ما بهره‌برداری این پایانه هست و سعی می‌کنیم تحقق این امر را به طور جدی پیگیری کنیم.

آهنگران افزود: توسعه بندر و لایروبی نیز از دیگر طرح‌هایی است که در دستور کارسازمان منطقه آزاد کیش قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *