2417924059555318668

ساخت واکسن کرونا در امارات با همکاری چین

تصویر روز: امارات متحده عربی در راستای مبارزه جهانی با بیماری همه گیر کووید-19 ، از آغاز تولید واکسن کوفید-19 در این کشور خبر داد.

به گزارش تصویر روز به نقل از خبرگزاری وام ، این واکسن ، Hayat-Vax [حیات به زبان عربی به معنی زندگی است] ، اولین واکسن بومی کووید-19 در منطقه است که توسط یک سرمایه گذاری مشترک تازه ایجاد شده بین سینوفارم یکی از بزرگترین شرکت های دارویی در جهان تولید می شود.

این اعلامیه توسط شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه و همکاری بین المللی و وانگ یی مشاور امور خارجه و وزیر امور خارجه چین در جریان یک رویداد برجسته وزیر در ابوظبی ، با حضور بزرگوارانی از دو ملت است.

کارخانه تولید واکسن جدید در کیزاد امسال عملیاتی می شود و در مرحله توسعه آن 200 میلیون دوز سالانه در سه خط پر کردن و پنج خط بسته بندی خودکار ظرفیت تولید دارد.

سینو فارم مأموریت مبارزه با این بیماری همه گیر را بر عهده گرفته است و به لطف همکاری نزدیک با امارات متحده عربی ، واکسن سینوفارم اکنون در یک گام اساسی در جهت شکست این ویروس برای میلیون ها نفر در کشور ، منطقه و جهان تجویز شده است.

955856275185670992

ما مفتخریم که با گروه 42 در این کار مشترک مشارکت داریم که نقشی حیاتی در مبارزه با کوفید-19 در سطح جهان بازی می کند ، و سهمی غیر قابل حذف در سلامت جوامع ما دارد.

 پنگ شیائو مدیر عامل گروه 42 گفت: “راه اندازی توانایی تولید واکسن در امارات متحده عربی یک گام مهم در مبارزه با کووید-19 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *