raeisi.1

رئیسی: مأموریت اصلی ما اجرای عدالت است

تصویر روز: رئیس دستگاه قضا با تأکید بر اینکه مأموریت اصلی ما اجرای عدالت است، از احصای مشکلات و مسائل قضایی استان‌ لرستان توسط یک هیئت ۲۲ نفره خبر داد.

به گزارش مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح سه شنبه در بدو ورود به لرستان و در فرودگاه خرم آباد در گفتگو با رسانه‌ها طی سخنانی با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو به مردم عزیز، باصداقت، باصفا، متدین و شهیدپرور استان لرستان گفت: از خداوند می‌خواهیم که برکاتش را بر این استان، کشور عزیز ایران، نظام مقدس و امت اسلامی نازل فرمایند.

وی با بیان اینکه توفیقی است برای بنده و همکارانم که امروز در استان لرستان باشیم، بابت دو موضوع عذرخواهی کرد و گفت: موضوع اول تأخیر در انجام سفر به استان است، ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که خیلی زودتر از این خدمت مردم و مسئولان استان باشیم لیکن شرایط کرونایی این سفر را به تأخیر انداخت.

عذرخواهی بابت تأخیر در انجام سفر

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: همچنین ما مایل بودیم در جریان این سفر اجتماعات مردمی را چه در مرکز استان و چه شهرستان‌ها داشته باشیم که شرایط کرونایی اجازه این امر را نمی‌دهد و تنها می‌توانیم در خدمت برخی همکاران و مسئولان بوده و امیدواریم در دیدار دیگری بتوانیم در خدمت مردم عزیز در این استان باشیم و از نزدیک از نقطه نظرات آن‌ها بهره‌مند شویم.

رئیس دستگاه قضائی با بیان اینکه قبل از سفر به هر استان هیئتی را برای بررسی مسائل استان اعزام می‌کنیم، افزود: ۲۲ نفر از همکاران ما چندی قبل به تمام نقاط استان سفر کردند و وضعیت را مورد بررسی قرار دادند.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: به دنبال اعزام این هیئت گزارشات آماده‌شده که در شورای قضائی با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار و همکاران قضائی مسائل را بررسی می‌کنیم و تصمیماتی برای رفع مشکلات می‌گیریم.

وی افزود: همچنین مسائل و بخش‌هایی که نیاز است در مرکز پیگیری شود را دنبال خواهیم کرد.

پیگیری مأموریت اصلی دستگاه قضا برای اجرای عدالت

وی همچنین با اشاره به برگزاری نشستی با همکاران قضائی و نشست با مدیران استان در شورای اداری، گفت: همچنین در جریان این سفر نشستی با اقشار و نمایندگان اقشار مختلف خواهیم داشت.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه برگزاری این نشست‌ها کفایت نمی‌کند از باب آنچه باید در خدمت مردم استان باشیم، ابراز امیدواری کرد که این سفر و آنچه بررسی و پیگیری می‌شود منشأ گشایش در زندگی مردم و همکاران قضائی باشد.

آیت‌الله رئیسی ضمن ابراز امیدواری مبنی بر اینکه برگزاری این سفرها و نشست‌ها در مسیر مأموریت اصلی این قوه برای اجرای عدالت باشد، یادآور شد: ما این مأموریت را در بخش‌های مختلف دنبال می‌کنیم.

وی همچنین ضمن ادای احترام به ۶۳۰۰ شهید استان لرستان، خانواده معزز و مکرم شهدا، ایثارگران و جانبازان، مفاخر و نام‌آوران استان گفت: شهدا و ایثارگران سندهای زنده از دفاع مقدس و جان‌فشانی در راه حق هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *