86

اعزام امامی خواست مدیریت فدراسیون بود

تصویر روز: رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه اعزام محمد ابراهیم امامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا بر خلاف نظر این کمیسیون بوده است، گفت: این تصمیم با پیشنهاد حمید سوریان و موافقت علیرضا دبیر گرفته شد و کمیسیون داوران دخالتی نمی‌توانست در آن داشته باشد.

محمد مصلایی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اعتراض تعدادی از داوران جوان کشتی ایران به اعزام محمد ابراهیم امامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا، با وجود اینکه وی شانسی برای قضاوت در المپیک توکیو ندارد، اظهار کرد: مبنا و اساس کار ما در کمیسیون داوران فدراسیون کشتی شایسته‌سالاری، جوانگرایی و رعایت نوبت اعزام داوران به رقابت‌های مختلف است. بر همین اساس نیز اپلیکیشن داوری طراحی و اجرا شد تا شایسته‌سالاری در اولویت تصمیمات قرار گیرد. آزمون داوری نیز برگزار شد و تصمیم گرفتیم نفرات برتر برای ارتقای درجه طبق نوبت به رقابت‌های مختلف اعزام شوند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، تصریح کرد: آقای امامی صرفا با پیشنهاد حمید سوریان به آقای دبیر و موافقت رییس فدراسیون کشتی عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود و کمیسیون داوران فدراسیون کشتی هیچ دخالتی در این تصمیم نداشته است. این موضوع یک تصمیم مدیریتی از سوی رییس فدراسیون کشتی بود و ما نمی‌توانستیم در آن دخالتی داشته باشیم. مدیریت فدراسیون تصمیم گرفت یک فرصت دیگر نیز به آقای امامی داده شود.

وی در پاسخ به این سوال که مگر محمد ابراهیم امامی شانسی برای قضاوت در المپیک توکیو دارد که با وجود تنزل درجه باز هم برای قضاوت عازم این مسابقات می‌شود، گفت: برای المپیک که بعید می‌دانم دیگر شانسی داشته باشند. ما نیز نمی‌دانیم چرا این تصمیم گرفته شده است. به آقای دبیر نیز این موضوع را انتقال دادم اما به هر حال تصمیمی است که رییس فدراسیون گرفته است.

داور المپیکی ایران در واکنش به اعتراض داوران جوان به این تصمیم، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانستیم به این تصمیم ورود کنیم. قطعا بنده خود را ملزم به شایسته‌سالاری در تصمیمات کمیسیون داوری می‌دانم و تا روزی که در این سمت قرار دارم بر رعایت شایسته سالاری مصر خواهم بود. ما به تصمیم آقای دبیر احترام می‌گذاریم و آقای امامی را به عنوان استاد داوری قبول داریم اما متاسفانه تصمیم به اعزام ایشان در کمیسیون داوران گرفته نشد و خواست مدیریت فدراسیون بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *