vezarat kharejeh

واکنش وزارت خارجه به خبر اتاق ایران و امارات

تصویر روز: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نسبت به خبر درج شده در پایگاه اینترنتی اتاق بازرگانی ایران و امارات واکنش نشان داد.

به گزارش تصویر روز به نقل از اتاق ایران و امارات، پیرو نامه‌ای که وزارت امور خارجه به امضای سید جلال الدین علوی سبزواری مدیرکل دفتر همکاری های اقتصادی چندجانبه و بین المللی صادر کرده است از نماینده سیاسی ایران در امارات خواسته تا موضوع کلاهبرداری و واگذاری بخش هایی از پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو را بررسی و پیگیری کند .

گفتنی است هیچ شرکتی بدون کسب مجوز از ستاد ملی اکسپو اجازه ندارد در خصوص تامین غرفه در پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو فعالیت نمایند اما فردی ایرانی در تلاش بوده تا بدون مجوز بخش هایی از نمایشگاه اکسپو را به فروش برساند.

در این نامه آمده است: پایگاه اینترنتی اتاق بازرگانی ایران و امارات در خبر مورخ ۲۴ ۲۴ اسفند ۹۹ شرکتهای ایرانی مقیم امارات هشدار داده است که مراقب کلاهبرداری افراد سودجو به ارتباط با اکسبو باشند به موجب این خبر هیچ شرکتی بدون کسب مجوز از ستاد ملی اکسپو اجازه ندارد در خصوص تامین غرفه در پاویون جمهوری اسلامی ایران در اکسپو فعالیت نماید. خواهشمند است ضمن بررسی موضوع این اداره کل را از نتیجه مطلع نمایند. این نامه خطاب به جناب دکتر حسینی کاردار محترم جمهوری اسلامی ایران در ابوظبی و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی با موضوع اکسفورد دبی ۲۰۲۰ صادر شده است.

در خبر سایت اتاق ایران و امارات آمده بود: هشدار اتاق بازرگانی ایران و امارات: شرکت های ایرانی مقیم امارات مراقب کلاهبرداری افراد سودجو به نام اکسپو باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *