corona.vaksan

ارائه واکسن کرونا به شرکت کنندگان اکسپو دبی

تصویر روز: خبرگزاری دولتی امارات گزارش داد، دبی واکسن‌های کوئید -19 را به کلیه نمایندگان رسمی کشورهای شرکت کننده در اکسپو دبی (EXPO 2020) که از اکتبر 2021 تا مارس 2022 برگزار می‌شود، ارائه خواهد داد.

به گزارش تصویر روز سایت EXPO 2020 می‌گوید: “انتظار می‌رود بیش از 1000 کارمند اکسپو 2020 دبی و خانواده‌های آن‌ها واکسن‌های COVID-19 شرکت Sinopharm را که توسط مقامات بهداشتی امارات متحده عربی تأیید شده و در حال استفاده گسترده در سراسر کشور است را دریافت کنند.”

این، “بخشی از تعهد گسترده اکسپو به سلامت و رفاه نیروی کار خود است که به دنبال آن، افتتاح امکانات تست انبوه در محل در آوریل 2020 صورت خواهد گرفت.”

اقدامات پیشگیرانه برای مدیریت و کاهش خطرات COVID-19 که شامل محدودیت ظرفیت، دوربین‌های حرارتی در تمام نقاط ورود، فاصله اجتماعی، ماسک زدن اجباری و ایستگاه‌های ضد عفونی کننده دست نیز در دست اجرا هستند.

هیچ داده‌ای درباره اثر بخشی دقیق واکسن COVID-19 شرکت Sinopharm به طور عمومی منتشر نشده است، اما سازنده آن، موسسه محصولات بیولوژیکی پکن، یک واحد تابعه Sinopharm گروه ملی Biotec چین (CNBG)، گفت که این واکسن بر اساس داده‌های موقت، 79.34 درصد در جلوگیری از ابتلای افراد به این بیماری موثر است. رویترز گزارش داد که این واکسن در چندین کشور از جمله چین، پاکستان و امارات مورد تایید واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *