mohammadi.3

«ایران معین» در آستانه ورود به باشگاه ۱۰۰۰ میلیاردی ها

تصویر روز: نخستین نشست سال۱۴۰۰ مدیران اجرایی شرکت بیمه ایران معین با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ستادی و روسای شعب این شرکت برگزار شد.

به گزارش تصویر روز ، داریوش محمدی در ابتدای این جلسه که به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت آنلاین برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی سلامتی و توفیق برای همه همکاران، از حمایت و‌ همراهی اعضای هیات مدیره و تلاش و جدیت کلیه همکاران ستادی، شعب و شبکه فروش شرکت در سال ۹۹ قدردانی کرد.

محمدی در ادامه افزود: در سال ۹۹ اتفاقات خوبی برای بیمه ایران معین رقم خورد از جمله با تلاش های هیات مدیره و حمایت سهامداران شرکت، دو مجمع فوق العاده جهت افزایش سرمایه برگزار شد و بدین ترتیب سرمایه شرکت از مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد ریال به ۵۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت و در اواخر سال ۹۹ به ثبت رسید و بدین ترتیب ایران معین علاوه بر اینکه از حیث سرمایه کماکان در بین ۱۰ شرکت اول صنعت بیمه قرار گرفت، توانست تمامی شاخصها و شرایط مدنظر بیمه مرکزی را برای تمدید مجوز قبولی اتکایی شرکت فراهم آورد.

وی در ادامه با تشکر از زحمات همه ارکان شرکت در سال ۹۹ گفت: سال دشواری را در شرایط سخت اقتصادی متاثر از شیوع ویروس کرونا پشت سر گذاشتیم ولی موفق شدیم از لحاظ حجم فروش، ترکیب پرتفو و سودآوری نتایج مطلوبی را رقم بزنیم.

محمدی با اعلام اینکه هیات مدیره بیمه ایران معین در سال ۹۹ توانسته است استفاده هوشمندانه ای از پتانسیل مجوز قبولی اتکایی داشته باشد، از رسیدن پورتفوی بیمه ای این شرکت به مرز ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای نخستین بار خبر داد و افزود: این رویداد، اتفاق بزرگی است که مدیون تلاش ها و زحمات تمامی دست اندرکاران شرکت است.

مدیرعامل بیمه ایران معین در بخش دیگری ازسخنان خود اجرای طرح مهر ایران معین را از برنامه های اثربخش سال۹۹ عنوان کرد و افزود: اجرای این طرح که برای نخستین بار در سطح مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و با همکاری یکی از بانکهای قرض الحسنه کشور عملیاتی شد ضمن همراهی با مردم و‌ مساعدت به بیمه گذاران در دوران سخت اقتصادی، به معیشت نمایندگان فعال شرکت در این طرح نیز کمک شایانی کرده است.

مدیرعامل بیمه ایران معین ورود به بازار سرمایه را مورد تاکید ویژه سهامدار و از اولویت های هیات مدیره شرکت در سال جدید عنوان کرد و گفت: در تلاش هستیم که این مهم را باتوجه به مقتضیات بازار سرمایه و با ملاحظه تحقق حداکثری منافع سهامدار محترم اجرایی کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران معین همچنین به تشریح جزئیات برنامه ها و بودجه درنظر گرفته شده برای سال جدید پرداخت و اظهار امیدواری کرد که همه ارکان شرکت همانند سال ۹۹ با انسجام، همدلی و کار گروهی و تیمی و با تمرکز بر استراتژیهای اصلی شرکت، اهداف ترسیم شده برای سال جدید را تحقق بخشیده و موفقیت های جدیدی را رقم بزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *