پلت فرم‌های جدید سایپا نشان ذوق و هنر ایرانی است

تصویر روز: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با استقبال از طراحی پلت فرم‌های جدید شرکت سایپا و تولید خودرو براساس آن گفت: طراحی پلت فرم‌های جدید سایپا نشان ذوق و هنر ایرانی است.
به گزارش تصویر روز فرهاد طهماسبی نماینده استهبان، نی‌ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت سایپا با طراحی پلت فرم‌های جدید خودرو و تولید خودرو براساس آن به دنبال تولید خودروی ملی است، گفت:‌ این نشان‌دهنده ذوق و هنر ایرانی است که به دنبال خودروهای جدید و پلت فرم‌های متناسب با ذائقه ایرانی می‌روند.
وی با بیان اینکه ادامه خط تولید سایپا در شرایط تحریم نشان‌دهنده این است که پیشرفت در شرایط سخت تحریم هم امکان‌پذیر است، افزود: مدیران این شرکت در دوران تحریم نیز به تولید خودرو اهمیت دادند و در واقع نشان دادند حرکت به سمت پیشرفت امکان‌پذیر است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر استفاده از ظرفیت داخل برای تولید خودروهای ملی گفت: باید از ظرفیت نخبگان و جوانان همچنین دانشگاهیان در این راستا استفاده کرد.
طهماسبی با بیان اینکه باید دلال‌بازی در زمینه فروش خودرو حذف شود، اظهار داشت: باید با مدیریت صحیح ضمن ارتقای کیفیت خودروها، قیمت‌ها نیز کاهش پیدا کند تا مردم بتوانند خودروی مناسب تهیه کنند.
وی با تأکید بر اینکه تحریم‌های آمریکا برای صنعت خودرو فلج‌کننده نبود، گفت:‌ البته خودروسازان ما ارتباطی با آمریکا نداشتند که تحریم‌های آمریکا بتواند برای آنها مشکل‌زا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *