sardar isaco

ثبت رکورد جدیدرضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران‌خودرو

براساس نتایج نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از هم‌وطنان، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در شهریورماه امسال رکورد جدیدی در شاخص رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ثبت کرد.

تصویر روز ـ معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این باره گفت: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که سال 1403 را با امتیاز 807 در شاخص رضایت مشتریان آغاز کرده بود، توانست با بهبود مستمر و انجام اقدامات اصلاحی، در پایان تابستان این عدد را به 812 ارتقا دهد و رکورد تازه‌ای به خود اختصاص دهد.
ماشااله وردینی تشریح کرد: این امتیاز حاصل نظرسنجی از مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو در حوزه خدمات پس از فروش و زیرشاخص‌هایی چون هزینه پرداختی، رفع کامل ایرادات ثبت شده، تامین به موقع قطعات، مدت زمان تعمیر و تحویل خودرو و… بوده است.
وی افزود: ایساکو با بررسی نقاط قابل بهبود و تلاش همه جانبه در مسیر ارتقای رضایت مشتریان توانست در شش ماهه ابتدایی امسال، با طی روندی صعودی، امتیاز خود را به صورت ماهانه افزایش دهد و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 10 امتیاز رشد را در این زمینه تجربه کند.
وردینی ادامه داد: شرکت ایساکو با دارا بودن گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش خودرو در کشور و تیراژ بالای محصولات ایران‌خودرو، مسوولیت سنگینی در قبال هم‌وطنان دارد و ارتقای امتیاز در شاخص‌های مختلف، نشان می‌دهد تلاش‌های مجموعه، در مسیر درست پیش می‌رود و به صورت مستمر به بر آورده شدن انتظارات و خواسته‌های مشتریان نزدیک می‌شویم.
وی تصریح کرد: بر این باوریم که تا رسیدن به ایده‌آل‌‌ترین و بالاترین سطح استانداردهای خدمات پس از فروش، مسیر پر چالش و نیازمند تلاش صدچندان را پیش رو داریم و همچنان باید در مسیر بهبود مستمر، استوار گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *