فرشید فراغت، رئیس اداره آمادهسازی و تحویل مشتری حضوری گروه خودروسازی سایپا گفت: با برنامهریزی دقیق صورت گرفته، سایپا توانسته تحویل محصولات خود به مشتریان را نسبت به ۵ ماه مشابه سال گذشته، ۸.۵ درصد افزایش دهد و در تلاشیم تا این روند را حفظ و ارتقاء دهیم.
تصویر روز ـ فراغت اضافه کرد: در تحویل خودروی شاهین، رشد چشمگیری داشتیم و تمام خودروهای فاکتور شده به صورت حضوری تقدیم مشتریان محترم میشود.
نوشته قبلی از مزایای «بیمه تحصیل فرزندان» بیمه ملت چه میدانیم؟
نوشته بعدیآغاز ثبتنام بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر

دیدگاهتان را بنویسید