
تصویر روز : بیمه رازی، برای چهارمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس طلایی حقوق مصرف کنندگان شد.
به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی و تبلیغات، بیمه رازی در هفدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که نهم اسفندماه سال جاری مصادف با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد، تندیس طلایی حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.
این مراسم با حضور رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، آقای شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت، آقای پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مدیران و صاحب نظران بخش های تولیدی، خدماتی و اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
هر سال، در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بر اساس آیین نامه ارزیابی عملکرد واحد های اقتصادی، بنگاه های اقتصادی را شناسایی و پس از ارزیابی های لازم طی مراسمی به شرکت های برتر اهداء تندیس و گواهینامه دارد.
گفتنی است تندیس فوق توسط دکتر محمود امراللهی، مدیرعامل شرکت بیمه رازی دریافت شد.
حضور بیمه رازی در این همایش به سال ۸۹ باز می گردد. بیمه رازی سال های ۸۹ و ۹۰ موفق به دریافت گواهینامه، سال های ۹۱ و ۹۲ موفق به کسب تندیس برنز و سال های ۹۳ ، ۹۴ و ۹۵ به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه ای موفق به دریافت تندیس طلایی شد.
امسال نیز برای چهارمین سال متوالی و با حمایت مشتریان همیشه رازی، بیمه رازی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را در صنعت بیمه کشور دریافت کرد.
مطالب مرتبط

بیمه رازی به یک شرکت مادر تخصصی تبدیل می شود
18 بهمن 1401
اهداء تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده به سام سرویس
12 بهمن 1401
اختصاص هزینه هدایایی تبلیغاتی بیمه رازی به زلزله زدگان
20 اسفند 1396
لوح حمایت از حقوق مصرفکنندگان برای «سامان ماهواره»
12 اسفند 1396
شریعتمداری : حقوق مصرف کننده باید در تمام سال رعایت شود
09 اسفند 1396
دیدگاهتان را بنویسید