
تصویر روز: مراسم معارفه معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با حضور مدیرعامل گروه و جمعی از مدیران ارشد سایپا برگزار شد.
به گزارش تصویر روز در این مراسم دکتر محمدرضا سروش گفت: حوزه فروش و خدمات پس از فروش ویترین گروه سایپا است که باید بهترین جلوه و موقعیت را در تعامل با بازار و مشتریان داشته باشد.
وی افزود: با پشتیبانی حوزه های مربوط به تولید محصول از نظر کیفیت و ویژگی های فنی، انتظار داریم که ویترین گروه سایپا به شایستگی ایفای نقش کند و در ارتباط با مردم و مشتریان و شبکه نمایندگی ها به بهترین وجه عمل شود.
سروش تصریح کرد: انتظار می رود با همدلی حوزه فروش و خدمات پس از فروش، ساختار شبکه نمایندگی های گروه سایپا ارتقا یابد.
وی سلامت و پاکدستی را موضوع محوری در گروه سایپا دانست و گفت: کارکنان و مدیران حوزه فروش باید از اخلاق حسنه برخوردار باشند و دراین صورت سازمان نیز آراسته و پاک خواهد بود و حسن خلق و شفافیت امور باعث ایجاد محیط آرام و خلاق در چارچوب سازمان و در نهایت اعتلای گروه سایپا خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: اگر بتوانیم ظرفیت نیروی انسانی درون سازمان را به درستی بشناسیم کمک زیادی به توسعه سایپا خواهیم کرد چراکه در مجموعه ۴٠ هزار نفری گروه سایپا، حتما نیروهای انسانی توانمندی حضور دارند که با کمک یکدیگر و هم افزایی بیشتر، سازمان سایپا را به تعالی و پیشرفت خواهند رساند.
گفتنی است در این مراسم محمدعلی قادری به عنوان معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.
مطالب مرتبط

قیمت محصول جدید شرکت زامیاد مشخص شد
04 شهریور 1404
پارسخودرو نخستین خودروساز دانشبنیان کشور شد
04 شهریور 1404
واگذاری سهم سایپا بلافاصله پس از ابلاغ مصوبات
31 مرداد 1404
تولید انبوه کمکفنر شاهین در ایندامین سایپا کلید خورد
30 مرداد 1404
سایپایدک موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش کشور شد
28 مرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید