mazlomi

مظلومی: نگاه ما به بازار سرمایه بلند مدت است

تصویر روز: مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، اعلام کرد: به بازار سرمایه بعنوان یک گزینه مطلوب برای سرمایه‌گذاری در سال جدید می‌نگرد چراکه این بازار در درازمدت جزو سودآورترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری است.
به گزارش تصویر روز “یونس مظلومی”، در گفت‌وگو با چابک‌آنلاین، بازار سرمایه را یکی از گزینه‌های مطلوب سرمایه‌گذاری دانست و گفت”: در آیین نامه سرمایه‌گذاری مصوب شورای‌عالی بیمه، بازار سرمایه بعنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

وی، ادامه داد: به شرکت‌های بیمه اجازه داده شده که سرمایه گذاری خود را به سمت بازار سرمایه ببرند و نگاه ما هم به این بازار بلند مدت است و نوسان گیرانه نیست، این بازارها به‌طور طبیعی با افت و خیز روبرو هستند اما در دراز مدت جزو سودآورترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری هستند.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، درخصوص شرکت‌های بیمه ‍‌ای که در ماه‌های پایانی سال 1399 موافقت شورای‌عالی بیمه را به‌دست آورده‌اند، گفت: در حوزه بیمه‌های زندگی جای کار هست و شرکت‌هایی که وارد این حوزه می‌شوند با ارائه پوشش‌ها و محصولات جدید و نوآورانه می‌توانندسهم قابل توجهی از بازار را بدست آورند.
مظلومی، به بیمه‌های اتکایی اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط تحریمی که در حال حاضر وجود دارد و اینکه از بازارهای اتکایی بین‌المللی محروم هستیم، هرچقدرکه به شرکت بیمه اتکایی جدید مجوز داده شود ظرفیت آن وجود دارد و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

وی، معتقد است که در بخش شرکت‎های بیمه جنرال هم با توجه به جمعیت 80 میلیون نفری کشور هنوز برای حضور شرکت‌های بیمه جدید فضا وجود دارد و نباید نگران این مساله بود که می‌گویند با حضور شرکت‌های جدید بیمه‌ها بازارها را از هم می گیرند.

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون اذعان داشت که حضور شرکت‌های بیمه جدید به افزایش ضریب نفوذ و توسعه صنعت بیمه کمک می‌کند.

مظلومی بیان کرد: در همه کسب و کارها و صنایع عرصه رقابت همراه با ورود تازه وارد ها است و اینها یکی از مولفه‌های رقابت هستند، در صنعت بیمه هم همینگونه است و شرکت‌های بیمه جدید با خود ایده‌های جدید آورده و یک فرصت رقابتی ایجاد می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *