tara.1

وزیر صمت پیگیر تولید و عرضه «تارا» شد

تصویر روز: در حاشیه نشست برگزاری کمیته خودرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودروی تارا، محصول جدید ایران خودرو که در شرایط تحریم و کرونا با اتکا به دانش مهندسان ایرانی و سازندگان داخلی طراحی و تولید شده است، دیدن کرد و در جریان تولید انبوه و عرضه این محصول به بازار قرار گرفت.

به گزارش تصویر روز علیرضا رزم حسینی در جلسه کمیته خودرو که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی دفتر وزارتی برگزار شد، بر تلاش حداکثری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) در جهت تحقق شعار «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» در صنعت خودرو و الزام خودروسازان به افزایش تولید و ارتقای کیفی محصولات تاکید کرد.
وی با اشاره به بسیج مجموعه وزارت صمت برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مانع‌زدایی و پشتیبانی از تولید اظهار کرد: به منظور عملیاتی شدن شعار سال جاری در صنعت خودرو، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) باید ضمن تلاش حداکثری، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.
وزیر صمت افزود: خودروسازان برای تامین نیاز داخل باید ضمن برنامه‌ریزی در جهت افزایش کمی محصولات خود، بیش از پیش در مسیر ارتقای کیفی و تولید خودروی باکیفیت و در شان مردم شریف ایران گام بردارند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم داخلی‌سازی حداکثری قطعات خودرو تاکید کرد و گفت: شرکت‌های خودروسازی باید این موضوع را به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری مدنظر قرار داده و برای تحقق آن در سال جاری برنامه‌ریزی کنند.
محسن صالحی نیا، رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) هم در این جلسه با اشاره به برنامه ریزی های انجام گرفته برای افزایش تولید شرکت خودروسازی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، در سال 1400، بیش از یک میلیون خودرو توسط دو خودروساز بزرگ تولید و روانه بازار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *