bimeh razi.1

بیمه رازی افزایش سرمایه می دهد

تصویر روز: دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر این که این شرکت باید هر چه سریعتر جزو پنج شرکت بیمه ای اول کشور قرار بگیرد، از افزایش سرمایه به عنوانی یکی از قدم های اصلی و یکی از زیرساخت های اصلی برنامه تحول بیمه رازی یاد کرد و نوید تحقق آن را در آینده نزدیک داد.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی ؛ دکتر علی جباری که در برنامه زنده اینستاگرامی “رازی پاسخگو” شرکت کرده بود ، این روش را اقدامی برای همفکری هر چه بیشتر با مخاطبان به ویژه نمایندگان شرکت دانست و تاکید کرد که «درب اتاق مدیرعامل به روی هیچ نماینده ای بسته نیست» و «هیچ پیامی از سوی نمایندگان، بی پاسخ نخواهد ماند.»

مدیرعامل بیمه رازی در این جلسه تعاملی غیرحضوری با تاکید بر این که بر اساس رویکردهای جدید، شعب و نمایندگان از اعتبار و اهمیت بسیار بالایی برخوردارند و نقش نمایندگان در حفظ و توسعه بازار بیمه شرکت، نقش بسیار مهم و اساسی است افزود : معتقدم هویت تخصصی بیمه رازی در شعب و نمایندگی هاست، نماینده فقط یک «فروشنده» نیست، بلکه عضوی از خانواده بیمه رازی است که در خط مقدم فعالیت بیمه گری شرکت بعنوان یک بیمه گر است و علاوه بر تسلط به فنون بازاریابی، دارای دانش بیمه ای و بویژه مدیریت ریسک می­باشد، بنابراین همه معاونین و مدیران شرکت باید تلاش کنند تا شعب و نمایندگان شرکت هر چه زودتر به جایگاه واقعی و شایسته خود برسند.

دکتر جباری ضمن این که از نمایندگان خواست در حفظ بازار فعلی بکوشند، «شبکه نمایندگی» را درگاه ارتباطی اصلی شرکت با مردم و مشتریان دانست و از آنها خواست بازار را رصد و ارزیابی کنند و نقطه نظرات بازار را بدون واسطه به شرکت منتقل کنند.

مدیرعامل بیمه رازی با اشاره به این که پنج چرخش استراتژیک، ۱۵ هدف کلان و ۲۰ راهبرد به عنوان نقشه راه شرکت برای تغییر و تحول اساسی، تدوین و ابلاغ شده است ، تاکید کرد: «حمایت از نمایندگان، شعار نیست»، بیمه رازی برای اولین بار در راستای تحقق استراتژی نماینده محوری، تصمیم به پرداخت سود مشارکت در منافع گرفت و این سود را به نمایندگان پرداخت نمود.

جباری در ادامه، لزوم رفع دغدغه های معیشتی، ثبات شغلی، بازنشستگی نمایندگان را یادآور شد و با بیان این که طرحی در حال تدوین است که بر اساس آن بخش عمده ای از دغدغه های اشاره شده نمایندگان شرکت بیمه رازی مرتفع خواهد شد، گفت: این طرح برای اولین بار در صنعت بیمه توسط بیمه رازی انجام خواهد شد تا آینده شبکه فروش بیمه رازی را تضمین کند. این طرح با مشارکت شرکت و خود نمایندگان برای تضمین رفاه و رفع دغدغه های آتی نمایندگان بیمه رازی اجرا خواهد شد.

گفتنی است در پایان گفتگو ،تندیس پاسخگویی توسط مدیریت روابط عمومی و بین الملل در جهت تقدیر از پاسخگویی ، به دکتر جباری مدیر عامل بیمه رازی تقدیم شد.

قابل ذکر است برنامه «رازی پاسخگو» که به ابتکار روابط عمومی و بین‌الملل بیمه رازی ایجاد شده است ، هر هفته در برنامه زنده با عنوان «سه شنبه های پاسخگویی» با حضور مدیران ارشد و پاسخ به سوالات شبکه فروش و در شبهای ماه مئ مبارک رمضان در برنامه زنده اینستاگرامی با عنوان «ضیافت نور» با گزارش فعالیت مدیران بیمه رازی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *