78b98feb 3f7c 4c16 a11a 913a63bfc5a5

تجلیل جامعه قرآنی از فرهنگستان هنر

تصویر روز: با حضور مشاور عالی ریاست دارالقرآن الکریم کشور ، مشاور عالی معاونت شهرسازی شهرداری و هیات همراه ، از تلاش‌های ارزنده مسوولین فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران و موسسه صبا تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی ، دکتر سجادمحمد یارزاده ، موسسه فرهنگي، هنري و پژوهشي صبا و نماینده فرهنگستان هنر درمراسم بازدید دکتر محمد ذوالفقاری و حجت الاسلام دکتر محمد وحید صافی مسوولین جامعه قرآنی کشور ، رضا عباسی از قاریان ارزشمند و مشاور عالی معاونت شهرسازی شهرداری تهران ، مجید طلیمی ریاست مرکز مطالعاتی بین المللی مدیریت دانش خاورمیانه و هییت همراه از نمایشگاه خط قرآنی در فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همواره ، هنر در آیینه قرآن ، این معجزه آسمانی متبلور می گردد و این نمایشگاه در ماه میهمانی خدا ، بازتاب تبلور نور قرآن در حس هنرمندان است .
رییس موسسه فرهنگی هنری وپژوهشی صبا ادامه داد : ظرفیت و امکانات فرهنگستان در خدمت هنرمندان و پژوهشگران برای تجلی قرآن است . این در حالیست که هنرمندان ایران اسلامی ، با انگیزه های مختلف هنری ، خوش درخشیدند و ما در صدد هستیم تا با بهررهگیری از زبان و ادبیات قرآنی ، هنر ایرانی را به جهان عرضه کنیم.

49504b72 47c1 4798 8270 2d3fab1b5fac
همچنین ؛ دکتر محمد ذوالفقاری مشاور عالی دارالقرآن الکریم کشور با اشاره به آیات قرآن در حوزه معماری و مدیریت از تلاش های بی شائبه مدیران و مسوولین فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی در جهت اشاعه فرهنگ انس با قرآن در مخاطبین تقدیر کرد.
در این مراسم از تلاش های قربان محمد پورقاز مدرس دانشگاه و قرآن پژوه و همچنین رضا عباسی قاری ارزشمند و مشاور عالی معاونت شهرسازی شهرداری تهران با اهداح لوح ، تجلیل گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *