dolar.4

دلار 20 هزار تومان شد + قیمت سکه و طلا

تصویر روز : (حمید طلیمی) همانظور که پیش بینی می شد ، بهای ارز های عمده به ویژه نرخ دلار به عنوان ارز شاخص همچنان در بازار آزاد تهران به روند نزولی خود ادامه می دهد.

تحولات منطقه ، انعکاس اخبار مثبت از نشست وین و همچنین انتشار خبر ساعاتی قبل رییس جمهمور مبنی بر اینکه «من به عنوان رئیس دولت به مردم اعلام می کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می شود» تاثیر مثبتی در بازار داشته و مجموع این اتفاقات موجب تسریع در کاهش نرخ ارز در بازار تهران شده است.

بررسی چند روز گذشته بازار نشان می دهد نرخ دلار در روزها و هفته های گذشته بطور مستمر{ اما با احتیاط } در حال کاهش بوده و ادامه این روند در برخی روزهای هفته گذشته موجب ایجاد صف‌های فروش در خیایان فردوسی به عنوان یکی ازمراکز اصلی خرید و فروش ارز در تهران شد.

با توجه به تحولات مثبت در منطقه و همچنین انتشار اخبار نوید بخش از نشست وین ، پیش بینی می شود بزودی در بازار آزاد تهران شاهد ریزش بیشتر نرخ دلار باشیم.

برخی از کارشناسان و دست اندرکاران بازار ارز معتقدند: بزودی آرامش در بازار حکم فرما خواهد بود و نرخ دلار نیز با یک شیب ملایم به زیر ۲۰ هزار تومان { ۱۸ تا ۱۹ هزار تومان } نیز خواهد رسید.

نرخ طلا ، سکه و ارز در بازار

 هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با قیمت هزارو 172 دلار و 249 سنت بفروش رسید.

به گزارش تصویر روز امروز همچنین هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم ۹ میلیون و 101 هزار تومان و هر قطعه سکه امامی ( طرح جدید ) نیز ۹ میلیون و 306 هزار تومان عرضه می شود.

بنابراین گزارش هر قطعه نیم سکه نیز ۵ میلیون و 100 هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و 200 هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی نیز ۱ میلیون و ۸۵0 هزار تومان بفروش می رسد. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با نرخ ۹۴۰ هزارو ۱۰۰تومان فروخته شد.

بنابر این گزارش امروز قیمت هر دلار در بازار آزاد تهران ۲0 هزارو 830 تومان ، یورو ۲۵ هزارو 493 تومان ، پوند انگلیس 29 هزار و 977 تومان ، درهم امارات 5 هزارو 181 تومان ، لیر ترکیه ۲ هزارو 560 تومان و هر یوان چین نیز ۳ هزارو 310 تومان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *