hemati.3

همتی: با تغییر زمان مناظرات رقابت ناعادلانه شد

تصویر روز: عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: مناظره‌ها را چرا ۲ روز جلو انداختید؟ آیا این شایعه که برخی نامزدها از تغییر زمان مناظره‌ها اطلاع داشتند صحیح است؟

به گزارش فارس، عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توئیتی نوشت: مناظره‌ها را چرا ۲ روز جلو انداختید؟ آیا این شایعه که برخی نامزدها از تغییر زمان مناظره‌ها اطلاع داشتند صحیح است؟

وی در ادامه تاکید کرد: رقابت نابرابر، ناعادلانه‌تر شد. اما برخلاف تصورتان من آماده‌تر از آن هستم که با این اقدامات صحنه را واگذار کنم.

این اظهارات همتی درحالی است که اسماعیل موسوی دبیر ستادانتخابات کشور روز دهم خردادماه اظهارداشته بود که برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری به لحاظ زمانی مصادف با مسابقات فوتبال تیم ملی در کشور بحرین شده است در جلسه امروز (ستاد انتخابات کشور) با تدبیر وزیر کشور برنامه مناظره نامزدهای ریاست جمهوری تغییر یافت.

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: مصوبه جلسه بر این شد که مناظره ها در ساعات پر‌مخاطب تلویزیون انجام شود و یک شب پیش از مسابقه فوتبال و یا یک شب بعد از فوتبال مناظره برگزار شود.

موسوی با اشاره به این که در روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد ماه که در برنامه تلویزیون به عنوان روزهای مناظره پیش بینی شده است؛ در همان روزها پخش مسابقات فوتبال را هم داریم؛ گفت: بر این اساس کمیسیون تصمیم گرفت زمان برگزاری مناظره‌ها به روزهای ۱۶، ۲۰ و ۲۴ و یا ۱۸، ۲۲ و ۲۶ خرداد منتقل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *