پیشنهاد سفر برای توریستان در زمستان

 

یکی از شهرهای مهم امارات و یکی از هفت امارت امارات است. این شهر پس از ابوظبی بیشترین جمعیت را در بین امارت های هفت گانه دارد. این شهر با معماری زیبای خاص خود دارای مناطق دیدنی فراوانی با خطوط هوایی فوق العاده، مناظر هنری زیبا و مدرن است که بیشتر شبیه به شهر شانگهای است.

برخلاف شایعاتی که در مورد این شهر وجود دارد، این شهر دارای فرهنگ غنی است که بیشتر آنها نه ملموس و نه دیدنی هستند. فرهنگ این شهر به اعراب صحرا می رسد. ساکنان این منطقه در داستان، شعر، موسیقی، رقص و شکار سابقه ای غنی دارند. این شهر سرگرمی ها و جاذبه های متنوعی از جمله خط متروی سریع، پاساژهای زیبا و پیست اسکی سرپوشیده را ارائه می دهد.

باغ گل معجزه:

در وسط این شهر گرم و سوزان کویری در تور دبی ارزان قیمت  ، باغی بزرگ و وسیع با هزاران گل در انواع و رنگ های مختلف وجود دارد که در این باغ قرار گرفته است، فضایی بسیار شگفت انگیز که عطر گل های مختلف همه چیز را می توان در آن حس کرد. بیشتر، تکه ای از آسمان با منظره ای باشکوه که با وجود زیبایی فوق العاده ای که در چنین شهر کویری وجود دارد، همه را شگفت زده کرد. همچنین باغ پروانه های بزرگی از کمیاب ترین و بهترین پروانه های دنیا در این باغ وجود دارد که یکی از بهترین باغ هاست. این پروانه جهان محسوب می شود و به یکی از منحصر به فردترین مناظر این شهر تبدیل شده است.

مساحت این باغ 72000 متر مربع است که در سال 1392 مصادف با 14 فوریه (روز عشق) بازگشایی شد و حدود 109 میلیون گل از گونه های مختلف وجود دارد که بزرگترین باغ گل دینا نام گرفت.

پارک آبی وایلد وادی

یکی از جاذبه های گردشگری این شهر پارک آبی وایلد وادی است.

پارک آبی وایلد وادی یکی از بزرگترین و هیجان انگیزترین پارک های آبی و مناطق تفریحی جهان در خیابان جمیرا بین برج العرب و هتل جمیرا است.

این شهربازی محبوب در بین گردشگران دارای استخر موج گرم و سرد برای فصول مختلف، آبشار 18 متری بی نظیر در ورودی پارک، 2 فروشگاه و 3 رستوران مجلل می باشد.

بزرگترین سرسره های آبی جهان و استخرهای موج سواری مصنوعی از دیگر فعالیت های هیجان انگیز این پارک است.

Wild Valley بر اساس فناوری‌ها، نوآوری‌ها، الزامات ایمنی و برنامه‌های کاربردی هیجان‌انگیز، از جمله بیش از 30 ورزش آبی و تجهیزات سرگرمی مانند Tentrum Ellie، Surge Tower، Mr. Blasters، Jumeirah Sakira Freefall، Yuha River و Long Lake ساخته شده است. تمامی امکانات لازم برای تمامی سنین و حتی زنان باردار و معلول وجود دارد.

دبی مال

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر، این مال است که به عنوان بزرگترین مرکز خرید دنیا شناخته می شود. بازدید یا خرید این مجموعه عظیم چندین روز زمان می برد تا بتوانید از تمامی امکانات و تفریحات بی نظیر این مرکز بهره مند شوید. از خرید از جمله باغ وحش، غواصی در آکواریوم، سینما، اسکیت روی یخ، موسیقی زنده، تماشای کوسه و بازدید از بزرگترین کیک فروشی جهان لذت ببرید.

یکی از مزیت های این مرکز خرید نسبت به سایرین، نزدیکی و دسترسی آسان آن به هتل های مجلل این شهر است.

برندهای معروف در سراسر جهان در زمینه پوشاک، جواهرات، لوازم خانگی و الکترونیک، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی و در این شهر فعال هستند. به طور خلاصه، افرادی که عاشق خرید هستند از مراکز خرید در این شهر بسیار لذت خواهند برد.

ساحل جمیرا:

از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر می توان به ساحل جمیرا اشاره کرد.

ساحل جمیرا با ماسه های سفید زیبای خود جلوه ای منحصر به فرد به این شهر بخشیده و آن را به یکی از محبوب ترین سواحل جهان تبدیل کرده است.

جمیرا از سه قسمت جمیرا 1، جمیرا 2 و جمیرا تشکیل شده است. امکانات عالی اطراف این ساحل مانند هتل های مجلل، استراحتگاه ها، مراکز خرید، رستوران ها، امکانات ورزش های آبی مانند جت اسکی و صندلی های ساحلی جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

خیابان جمیرا با ساحل زیبای ماسه سفیدش به شهرت جهانی رسیده است. مناطق توریستی مهم در جمیرا پارک آبی Wade Wadi، شهر قدیمی جمیرا، جزیره نخل جمیرا، هتل مجلل آتلانتیس در ساحل جنوبی است.

خانه شیخ سعید آل مکتوم

این شهر سرزمین نفت و ثروت و همچنین بهشت گردشگران است! از خرید گرفته تا غذاهای جالب، فرهنگ و تاریخ این شهر، قطعا برای همه چیزهایی وجود دارد که در سفر به این شهر با تور این شهر می توان از آن لذت برد. از جاذبه های گردشگری این شهر می توان به خانه شیخ سعید آل مکتوم، محل سکونت حاکم سابق این شهر در امارات متحده عربی و یک مکان تاریخی در این شهر اشاره کرد که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می کند. اگر برای تعطیلات قصد سفر به این شهر را دارید و قصد بازدید از این مکان مهم را دارید، راهنمای جامع خانه شیخ سعید آل مکتوم را آماده کرده ایم. تور کیش از تهران را در سفر باتو ببینید.

تاریخچه خانه شیخ سعید آل مکتوم

این خانه در سال 1896 ساخته شد و به عنوان یک منطقه مسکونی در پناهگاه این شهر در امارات متحده عربی طراحی شده است. خانه شیخ سعید آل مکتوم مشرف به خلیج عربی از سال 1912 تا 1958 به عنوان محل سکونت شیخ سعید آل مکتوم خدمت می کرد و بسیاری از فرزندان و نوه های وی در این منطقه متولد و بزرگ شدند. اند. معماری و طراحی خانه با کاوش در آن شما را به دوران سلطنت می برد.

آنچه در خانه شیخ سعید آل مکتوم می توانید پیدا کنید

خانه شیخ سعید آل مکتوم یک میدان بزرگ است که نمونه ای عالی از سبک معماری اوایل قرن بیستم است و چندین برج هوایی دارد. اگرچه این خانه دیگر به عنوان یک اقامتگاه سلطنتی مورد استفاده قرار نمی گیرد، اکنون به موزه ای با نمایشگاه های متعدد تبدیل شده است که زندگی و تاریخ حاکم بزرگ و خانواده اش را به نمایش می گذارد.

sanal ofis fiyatları istanbul

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *