بیانیه کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی برای حضور در انتخابات

 

 

168882977

 

تصویر روز: کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری با صدور اطلاعیه ای از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومي كانون دفاتر خدمات الكترونيك قضايي ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

«در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم. انتخاباتی که در گام دوم انقلاب اسلامی، تضمین کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

بدیهی است که لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات – بنا بر فرموده رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی -، اطمینان مردم به رعایت کامل و بدون تبعیض قانون و امید به نقش اثرگذار مشارکت شهروندان در تعیین آینده کشور است.

در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها»، با «تولید» شور و شعور انتخاباتِ بصیرت محور در کشور، بار دیگر فرصتی برای «پشتیبانی» از تجلی اراده ملی، پیروی از خط امامین شریفین انقلاب، تجدید میثاق با شهیدان گلگون کفن اسلامی و «مانع زدایی» از همگرایی و اتحاد ملی و انسجام اسلامی است.

کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضائی کشور، مدیران خدوم و کارکنان شریف دفاتر، با تکریمِ ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی و تعظیم در مقابل این بصیرت و ولایتمداری، خود را برای حضوری دشمن شکن و «آگاهانه» در انتخابات پیش رو آماده ساخته است … با سفارش به رعایت شأنیت و تقوای سیاسی از سوی نامزدهای محترم و هواداران آنها، از آحاد ملت شریف ایران – بخصوص خدمتگزاران عرصه عدالت و قضاء – دعوت می‌کند تا با مطالعه و شناخت کامل به نامزد اصلح که برخوردار از عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی در مدیریت کشور و نقش ویژه آن در حل معضلات است و برای حفظ اقتدار ایران اسلامی و ایجاد آرامش و امنیت روحی و معنوی تلاش بیشتری می‌کند، رأی دهند تا با عنایات ذات اقدس پروردگار، رئیس جمهور آینده با کسب حداکثر آرا از پشتوانه قوی‌تری برای رفع موانع کشور برخوردار باشد.

این کانون، به عنوان نهادی مردمی، از نامزدهای محترم ریاست جمهوری می‌خواهد با در نظرگرفتن مصالح عالی نظام، حفظ عزت، استقلال و امنیت کشور و پرهیز از تنش و اختلاف، در مسیر تقویت اقتدار ملی، عدالت گستری، دادخواهی و حذف فاصله‌های طبقاتی برآمده از مسائل رفاهی و معیشتی، مردم را با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی در اولویت قرار دهند. توجه به حفظ حقوق و جایگاه ویژه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی کشور بعنوان دیگر مطالبه‌ی راهبردی است که انتظار می‌رود تا در اولویت‌های مهم رئیس جمهور آینده‌ی ایران اسلامی قرار گیرد.

با آرزوی مشارکت حداکثری مردم ولایتمدار و انقلابی این سرزمین در انتخابات پیشِ رو همراه با آبادی و سربلندی بیش از پیش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *