hasanpor.2

دعوت بسیج اصناف از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

تصویر روز: رییس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و عضو هیات عالی نظارت بر سازمانهای صنفی در بیانیه ای حضور حداکثری مردم در انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی جامعه اسلامی و خط بطلان بر تمام توطئه های شوم دشمن دانست.

به گزارش تصویر روز متن کامل پیام دکتر غلامرضا حسن پور به شرح ذیل است.

اصناف،بازار و فعالان اقتصادی همواره در یاری نظام جمهوری اسلامی در صف مقدم بودند. رهبر معظم انقلاب فرمودند “اولین گروهی که به ندای امام در نهضت پاسخ دادند، بازاریان متدین بودند”. همواره در صحنه های مختلف حضور چشم گیری داشتند.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشورعنوان کرد: اصناف،بازارو فعالان اقتصادی در سالهای اخیر همدلی، همراهی، کمک های مؤمنانه در شرایط کرونا، تولید ماسک در کمک به مجموعه های اقتصادی خوش درخشیدند و به لطف الهی شاهد بودیم که در بحث حضور حداکثری در انتخابات هم در روزهای اخیر به عنوان پیش قراول در کل اصناف و بازار یک هیجان و یک شور وصف ناشدنی ایجاد شد واحد های صنفی همچنین اتحادیه ها،اتاق ها،تلاش کردند بیانیه منتشر کنند و یک فضای حضور حداکثری در کشور فراهم نمودند وانشاالله در روز جمعه ۲۸ خرداد ما شاهد حضور با شکوه ملت شریف ایران مخصوصا بازاریان و فعالین اقتصادی خواهیم بود.

غلامرضا حسن پورافزود: مردم ثابت خواهند کرد که کشور ایران یک خانواده است و اگر هم اشکالی در خانه باشد هیچ وقت اشکالاتش را به بیرون از خانه منتقل نمی کنند بلکه در خود داخل خانه مشکلات را حل می کنند این خانواده ی بزرگی که در کشور اسلامی وجود دارد که بخشی از آن را اصناف و فعالان اقتصادی هستند حتما در انتخابات شرکت با شکوه خواهند داشت و همه‌ی توطئه های دشمن را بر ملا خواهند کرد.

وی افزود: ما در عرصه ی اقتصادی باید دنبال امنیت اقتصادی بگردیم و قطعا حضور باشکوه و حداکثری امنیت اقتصادی در کشور را رقم خواهد زد و می توانیم در بستر امنیت و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، لبیک به همه ی شهدا مخصوصا سرداردل ها حاج قاسم سلیمانی و همه‌ی خانواده ی شهدایی که منتظر هستند که ما را در پای صندوق های رای ببینند به این ندا لبیک خواهند گفت.

عضو هئیت عالی نظارت بر سازمان های صنفی عنوان کرد: این حضور با برکت همه‌ی اصناف ،بازاریان و فعالان اقتصادی منشأ خیر برای دولت ها باشد، امیدواریم دولت آینده دولت انقلابی که تشکیل خواهد شد به عنوان یک بستر بسیار مهمی جهت شکوفایی اقتصاد و همچنین حمایت جدی از اصناف و فعالین اقتصادی و حمایت جدی از فعالان عرصه بازار داشته باشند.

وی افزود: شاهد باشیم که با کمک تولید کنندگان ،توزیع کنندگان که در بخش خدمات مشغول هستند شاهد باشیم که مشکلاتی که در سال های اخیر بوده رفع بشود وحتما ما به قله ها نزدیک هستیم.

غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی عنوان کرد: بسیج همواره در خدمت اصناف بوده و در سال های اخیر هم همه اذعان کردند که بسیج اصناف و فعالان اقتصادی در رفع موانع، مشکلات اصناف و همچنین بازاریان پیش قدم بوده و امیدواریم این همدلی و همراهی که دشمن هدف قرار داده است، تقویت بشود به کوری چشم همه ی دشمنان داخلی و خارجی ما یک انتخاب بسیار شکوهمند با عظمت و انشاالله سرافرازانه را داشته باشیم و بتوانیم این را اثبات کنیم که ما می توانیم با رای حداکثری سرنوشت خودمان را رقم بزنیم و با انتخاب فرد اصلح یک دولت انقلابی پا به کار ولایی را انشالله داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *