hasanpor.2

دولت جدید آسیب های وارده به اصناف را جبران کند

تصویر روز: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با تبریک روز ملی اصناف و میلاد با سعادت امام رضا (ع) به جامعه بزرگ اصناف و تقدیر از حضور پرشور اصناف در انتخابات گفت: اصناف با حضور پرشور خود در انتخابات اثبات کردند که همانند همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و این یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است.
به گزارش تصویر روز غلامرضا حسن‌پور در گفت‌وگو با اتاق اصناف ایران به مناسبت روز ملی اصناف اظهار کرد: روز ملی اصناف، یادآور زحمات فراوان بیش از ۳ میلیون واحد صنفی در جامعه است و اصناف در یک سال اخیر با شیوع بیماری کرونا شرایط سختی را متحمل شدند و در کنار همه سختی‌ها و رکود بازار در کمک‌های مؤمنانه مشارکت داشتند.
وی تصریح کرد: اصناف در مبازره با بیماری کرونا در خط مقدم قرار داشتند و بدون هیچ چشم‌داشتی بازار و کسب‌و کارهایشان را تعطیل کردند که این از خودگذشتگی اصناف جای تقدیر دارد.
حسن‌پور با تأکید بر اینکه اقتصاد، پایه و اساس هر کشور و هر نظامی است، افزود: اصناف ستون اصلی اقتصاد هستند که باید توجه ویژه‌ای به این بخش شود تا مستحکم باشند و آسیب نبینند و امیدوار هستیم دولت جدید توجه بیشتری به اصناف و جامعه صنفی کشور داشته باشد و آسیب‌های وارده به این بخش را برطرف کنند.
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: اصناف در همه عرصه‌ها در صف خدمت به مردم و مسئولان بودند و خدمت‌رسانی کرده‌اند و امیدواریم با هماهنگی دولت منتخب و همراهی اصناف و بخش خصوصی شاهد رشد، توسعه و پویایی بخش اقتصادی کشور باشیم تا در مسیر رشد اقتصادی قرار بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *