porebrahimi.majles

اصلاح قانون نظام صنفی در دستور کار مجلس

تصویر روز:(حمید طلیمی) رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیامی روز ملی اصناف را تبریک گفت.

به گزارش تصویر روز محمدرضا پور ابراهیمی در بخشی از پیام اعلام کرد: اصلاح قانون نظام صنفی در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد و پیشنهاد ما این است که افرادی که در این حوزه صاحب‌نظر هستند و می‌توانند به ارتقای قانون نظام صنفی در کشور کمک کنند، نظراتشان را ارائه کنند.

وی اظهارداشت: کمیته‌ای هم در این خصوص در کمیسیون اقتصادی مجلس تشکیل شده است تا با هماهنگی فراکسیون اصناف بتوانیم همکاری مشترک را پیش ببریم.

پیام نماینده پارلمانی اتاق اصناف ایران

93147aa1 c2ec 4188 b95d c1c277e4ac29

در ادامه نماینده پارلمانی اتاق اصناف ایران اعلام کرد: اول تیرماه به نام روز ملی اصناف نامگذاری شده و این موضوع خود گویای اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی کشور است.

فرهاد نیکزاد با بیان این مطلب اظهارداشت: این روز فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش‌های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این قشر متعهد و خدوم است.

وی همچنین از همکاری و حمایت های کمیسیون اقتصادی و همراهی فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اتاق اصناف ایران تشکر و قدردانی کرد.

فرهاد نیکزاد در پایان این روز بزرگ و خجسته را به خانواده بزرگ اصناف، بازاریان و همه تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض گفت.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *