terafik.shomal1

انتقاد از هجوم بی‌سابقه مسافران به شمال

تصویر روز: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از کوتاهی وزارت کشور در ممانعت از ورود سیل‌آسای مسافران به استان‌های شمالی در تعطیلات کرونایی انتقاد کرد.

دکتر علی کریمی فیروزجایی در جلسه مجمع نمایندگان مازندران در جمع خبرنگاران، گفت: هجوم بی‌سابقه مسافران به استانهای شمالی در تعطیلات کرونایی سلامت مردم این استان‌ها را به مخاطره افکنده است.

به گزارش ایسنا ، این نماینده مجلس با اشاره به وضعیت قرمز مازندران در نقشه کرونایی کشور، افزود: مسئولیت بالا رفتن آمار مبتلایان کرونا در شمال طی هفته های آینده با وزارت کشور است.

وی ادامه داد: وزارت کشور از اهرم های در اختیار برای کنترل مبادی ورودی استانهای شمالی در چند روز اخیر استفاده نکرده است.

کریمی فیروزجایی با اشاره به زحمات مضاعف کادر درمان در شرایط جدید، افزود: نادیده انگاشتن بحران ناشی از افزایش تصاعدی مبتلایان کرونا برای سلامت کشور خسارت آفرین است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به وضعیت خطرناک موج پنجم کرونا، گفت: برخورد با ناقضان پروتکل های بهداشتی در سراسر کشور باید تشدید شود.

این مسئول با تاکید بر مسئولیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مقابله با کرونا، افزود: تامین سلامت عمومی جامعه در شرایط بحرانی کنونی نیازمند هم‌افزایی و مشارکت گسترده است.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: وزیر کشور به خاطر کوتاهی در ایفای وظایف قانونی و ناتوانی در برخورد با ناقضان پروتکل های بهداشتی باید پاسخگو باشد.

کریمی فیروزجایی گفت: از طریق مجاری قانونی کوتاهی وزارت کشور و سایر مسئولان در جلوگیری از سفر پایتخت نشینان به شمال کشور در تعطیلات کرونایی پیگیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *