moghimi 1

اتمام دوز اول واکسیناسیون کارکنان ایران خودرو

تصویر روز: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: تا به امروز بیش از ۶۰ هزار دوز واکسن تزریق شده و تا فردا واکسیناسیون تمامی شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو در استان تهران و البرز به پایان خواهد رسید.
فرشاد مقیمی گفت: با همکاری وزارت بهداشت در تامین واکسن و استفاده از تمام ظرفیت ها و همراهی بسیج کارکنان، تزریق روزانه ۱۰ هزار دوز را خواهیم داشت که البته ظرفیت ایجاد شده روزانه ۲۸ هزار و ۵۰۰ دوز است و این امکان را فراهم کردیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارکنان واکسینه شوند.
وی ویروس کرونا را یکی از موانع تولید دانست و گفت: با اجرای طرح واکسیناسیون، مانع بزرگی در مسیر تولید از میان خواهد رفت.
مقیمی از اعلام آمادگی برای در اختیار قرار دادن ظرفیت های ایران خودرو به وزارت بهداشت برای تسریع در فرآیند واکسیناسیون خبر داد و گفت: می توانیم علاوه بر ظرفیت ۲۸ هزار و ۵۰۰ دوز در روز در مراکز ایجاد شده و با ایجاد ظرفیت واکسیناسیون سیار در خدمت وزارت بهداشت باشیم تا بتوانیم در مدت کوتاهی این فرآیند را در کشور اجرا کنیم.
وی با اشاره به اقداماتی که از اسفند ۹۸ در ایران خودرو برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده، اظهار کرد: با اقدامات پیشگیرانه میزان درگیری همکاران به ویروس کرونا کنترل شده است.
مقیمی افزود:‌ بخشی از اقدامات، پیشگیری از ابتلا و واکسینه کردن کارکنان بود که با هماهنگی وزارت بهداشت و ظرفیت های بالای حوزه بسیج توانستیم این طرح را ساماندهی کنیم؛ واکسیناسیون کارکنان محدود به شرکت ایران خودرو نیست و مجموعه قطعه سازان حاضر در ۱۶ استان و شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش که همکار ایران خودرو هستند نیز در این طرح واکسینه می شوند.
وی تصریح کرد:‌ بر این اساس در بازه زمانی یک ماهه بیش از ۲۰۰ هزار نفر از کارکنان ایران خودرو و قطعه سازان واکسینه می شوند.
مقیمی افزود: کارکنان ایران خودرو پای کار آمده اند و با کمک های مومنانه آنان، پنج هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.
گفتنی است، سردار حسن زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ به همراه فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و سردار رعیتی فر، مسوول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و عادل پیرمحمدی، مدیرعامل شرکت ساپکو، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در سایت ایران خودرو، از روند اجرای رزمایش شهید سلیمانی در شرکت ساپکو و واکسیناسیون کارکنان شرکت های قطعه ساز و همچنین پویش کمک های مومنانه در محل شرکت ساپکو بازدید کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *