whatsap.4

با این روش از ذخیره عکس‌ WhatsApp در موبایل جلوگیری کنید

تصویر روز: عکس‌های واتس اپ تلفن شما را مسدود کرده است؟ در مطلب زیر نحوه رفع این مشکل را آموزش داده‌ایم.

به گزارش تصویر روز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، به طور پیش فرض، هم در Android و هم در iOS، WhatsApp به طور خودکار تصاویر را در تلفن شما بارگیری و ذخیره می‌کند. این پلتفرم این کار را انجام می‌دهد تا بتواند “دسترسی سریع به جدیدترین عکس‌های شما” را فراهم کند.

با این ترفند مانع پرشدن حافظه گوشی خود توسط واتس اپ شوید!

این تنظیمات قابل تغییر است. به «تنظیمات» و سپس «گپ ها» بروید. در دستگاه‌های Android، خاموش کردن “قابلیت مشاهده رسانه” جلوی نمایش عکس‌ها و فیلم‌های تازه بارگیری شده در گالری تلفن شما را می‌گیرد.

12896362 551

هنگام استفاده از iOS از طریق همان فهرست گپ‌ها، با انتخاب گزینه “ذخیره در رول دوربین” می‌توانید آن را خاموش کنید.

 

e37aef52 34dd 46ec b643 d3927e940cdc

6e00d821 1145 447a bd4f 5b7d810df6d8

اکنون که تصاویر و فیلم‌ها در دوربین شما نمایش داده نمی‌شوند، یک راه دیگر وجود دارد که می‌تواند اتفاقاتی را که برای رسانه دریافت می‌کنید محدود کنید. شما می‌توانید کنترل کنید که آیا پرونده‌ها به طور خودکار در تلفن شما بارگیری می‌شوند یا اینکه می‌خواهید فایل‌ها را به صورت دستی بارگیری کنید وقتی آماده هستید آن‌ها را باز کنید.

WhatsApp چند گزینه برای تنظیمات بارگیری دارد – آن‌ها را در منوی “استفاده از داده و فضای ذخیره سازی” پیدا می‌کنید.

گزینه‌ها به طور کلی در هر دو سیستم عامل Android و iOS یکسان هستند. اگر به داده‌های تلفن همراه متصل هستید، به شبکه Wi-Fi متصل هستید یا هرگز، می‌توانید انتخاب کنید که رسانه به طور خودکار بارگیری شود. Android همچنین دارای گزینه محدود کردن بارگیری خودکار هنگام رومینگ است.

WhatsApp به طور پیش فرض هنگامی که به تلفن همراه متصل هستید و هنگام اتصال به شبکه Wi-Fi، تصاویر را بارگیری می‌کند. تغییر این گزینه‌ها برای اینکه هرگز یا فقط بارگیری همه موارد از طریق Wi-Fi انجام نشود، می‌تواند به ذخیره برخی از داده‌های تلفن همراه کمک کند، اما با این تفاوت که هنگام بارگیری روی هر تصویر یا فیلم باید روی آن‌ها ضربه بزنید، همراه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *