90

مبل راحتی برای جهیزیه بهتره یا مبل کلاسیک

90

مبل راحتی یا مبل چستر انتخاب شما کدام است؟ اگر می خواهید برای جهیزیه خود خریداری کنید به شماتوصیه می کنیم به مساحتی که در منزل در اختیار دارید در قدم اول توجه کنید زیرا این مهم به شما این امکان را می دهد که انتخاب ایده ال تری را در پیش رو داشته باشید. مبل راحتی سبک مینیمال و مدرنی را برای شما رقم می زنند و مبل های کلاسیک دکوراسیون نوستالژی را برای شما فراهم می سازد. از همین رو در کنار مساحت باید به سبک دکوراسیون منزل خود نیز توجه کنید. اگر برای جهیزیه از آیتم های رنگا رنگ استفاده کرده اید بر فرض آشپزخانه خود را رنگی دیزاین کرده اید بهتر است مبل های خود را نیز مدرن سفارش دهید. حال اگر از یک تم رنگی واحد سفید یا مشکی برای آشپزخانه استفاده کرده اید. این ایده پردازی بهتر است با مبل کلاسیک به اتمام برسد. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون ویژگی های بارز مبل های راحتی و کلاسیک مطالبی را با شما عزیزان در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید.

91

مبل راحتی و مشخصات ظاهری آن ها

مبل های راحتی همان طور که از نام آن مشخص است از پارچه و اسفنج بیشتری بهره گرفته است. این امر بدان معنا نیست که فضای بیشتری را می گیرد زیرا تنها نرمی بیشتری را برای کار شما فراهم می سازد. از سوی دیگر این را به یاد داشته باشید که تاج از مبل راحتی فاکتور گرفته می شود پس شما به راحتی می توانید برای آپارتمانی های نقلی از مبل های راحتی بهره بگیرید؛ زیرا این امر مانع از این می شود که فضای که سقف کوتاهی دارد آشفته جلوه کند. به شما توصیه می کنیم مبل های راحتی را خریداری کنید که دست های بزرگی نداشته باشد. این امر قابلیت این را فراهم می کند که ساده تر در فضاهای کوچک به جایگذاری مبلمان راحتی خود بپردازید. از سوی دیگر مبل های راحتی به صورت تخت خواب شو هستند و دو کاره محسوب می شوند و شما با یک تیر می توانید دو نشان را به هدف بزنید.

92

ویژگی های بارز مبل کلاسیک

مبل کلاسیک به مبلی گفته می شود که دسته و پشتی آن در یک راستا در حرکت است؛ یعنی شما به شکلی روی مبل می نشینید که پشتی و دسته آن درست شما را در بر می گیرد. این امر به سلیقه شما بستگی دارد که تمایل دارید این محصول را در منزل استفاده کنید یا اینکه برای فضاهای رسمی تر مثل اتاق های پذیرایی این خرید انتخاب شما باشد. مبل های کلاسیک شکل طراحی مخصوص به خود را دارد اما بسیار رسمی و شیک جلوه می کند. پس به سلیقه شما بستگی دارد که چه سبک ایده پردازی مد نظر شما است. این را به یاد داشته باشید که هنر لمسه دوزی برای مبل های کلاسیک به رسمی تر جلوه دادن آن بیشتر کمک می کند و جذابیت لازم را برای کار شما فراهم می کند. اگر می خواهید از مبل های چستر برای خرید جهیزیه خود استفاده کنید. به شما توصیه می کنیم میز و صندلی ناهار خوری خود را نیز با همین ترکیب طراحی خریداری کنید تا ایده پردازی منحصر به فرد تری برای شما به تصویر کشیده شود.

انتخاب مبل کلاسیک یا راحتی در یک کلام

مبل های راحتی راحتی بیشتری را برای شما فراهم می سازند و در هر فضایی از منزل برای شما قابل استفاده است. از سوی دیگر مبل های کلاسیک جذابیت بیشتری را برای دکوراسیون های داخلی منزل شما به رخ می کشد. اگر طرفدار سبک های مدرن هستید ما به شما خرید مبل های راحتی ساده را توصیه می کنیم؛ اما اگر طرفدار دکوراسیون های لوکس و شیک هستید ما به شما توصیه می کنیم از مبل کلاسیک استفاده کنید در صورتی که از اکسسوری های جذاب در این راستا بهره گرفته شود این مهم زیبا تر به نمایش گذاشته می شود. مبل های چستر و راحتی بسته به سلیقه و انتخاب های قبلی شما عموما انتخاب می شود. بر فرض اگر از فرش های سنتی لاکی استفاده کرده اید بهتر است از مبل کلاسیک استفاده کنید. اگر فرش شما مدرن است و طرح های رنگین کمانی استفاده می کنید ما به شما مبل های راحتی مدرن را توصیه می کنیم. پس چیدمان شما به انتخاب شما برای مبل های شما بستگی دارد. اگر در این راستا شماهم ایده و طرحی را دارید و یا نظری دارید می توانید با دوستان خود در بخش نظر سنجی به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *