انفجار محل عرضه گاز مایع در پل فردیس

تصویر روز: رییس ایستگاه ۱۰۸ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آتش سوزی در انبار سیلندر گاز مایع که با انفجار تعدادی از این سیلندرها همراه بود، دقایقی پیش به طور کامل مهار و اطفا شد.

به گزارش صدا و سیما مرکز البرز، تاجی افزود: در ساعت 16:43 آتش سوزی در یک از کارگاه 50متری غیرمجاز شارژ سیلندر گاز مایع واقع در پل فردیس ابتدای جاده مخصوص به مرکز فرماندهی آتش نشانی کرج اعلام شد که بلافاصله 35 نفر از آتش نشانان تیم های امدادی همراه با 10 دستگاه خودرو سنگین و نیمه سنگین از 8 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: با اقدام های سریع انجام شده به منظور جلوگیری از سرایت آتش سوزی به سایر سیلندرهای موجود در این کارگاه، حدود ۶۰ سیلندر 33 کیلوگرمی گاز مایع توسط آتش نشان ها از کارگاه خارج و خنک سازی انجام شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به شخصی آسیبی وارد نشد افزود : پس از حدود ۳۰ دقیقه آتش نشانان موفق به کنترل کامل حریق شدند و عملیات لکه گیری نیز به پایان رسید.

وی اظهار داشت: این حریق، انفجارهایی نیز به همراه داشت که خوشبختانه به دلیل فعال نبودن کارگاه های مجاور، این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

تاجی افزود : این واحد یک بار پلمب شده بود اما متاسفانه دوباره فعالیت خود را آغاز کرده و دپوی سیلندر گاز مایع در این واحد باعث این حادثه شده است ، علت حادثه آتش سوزی سیلندرها توسط کارشناسان در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *