Instagram

روش رفع مشکل استیکر «Add Yours» در اینستاگرام

تصویر روز: استیکر «Add yours» مدتی است که در اینستاگرام فعال شده، اما برخی کاربران در استفاده از آن به مشکل خورده اند.

در نوامبر ۲۰۲۱ بود که اینستاگرام استیکر جدیدی به نام استیکر «Add yours» را اضافه کرد. استیکر Add Yours به کاربران این امکان را می‌دهد تا استوری‌های خود را در یک محل مشترک با دیگران به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، کاربران مختلفی می‌توانند در یک برچسب مشخص، لباس روز خود را به اشتراک بگذارند. همچنین می‌توان از استیکر Add Yours در استوری‌ها استفاده کرد و هر کاربر آن را به استوری‌های خود اضافه کند.

برای انجام این کار باید یک استوری ایجاد کنید، روی نماد استیکر‌ها ضربه بزنید و روی «Add yours» کلیک کنید. با این حال، برخی از کاربران برچسب Add Yours را ندارند و برخی کاربران گزارش دادند که این ویژگی برای آن‌ها کار نمی‌کند. در اینجا راه حل این مشکل را به شما می‌گوییم.

اگر استیکر Add Yours را در اینستاگرام ندارید این ویژگی هنوز در کشور شما منتشر نشده است. این برچسب برای اولین بار در اندونزی، ژاپن و سنگاپور منتشر و سپس در کشور‌های دیگر عرضه شد.

با این حال، برخی از کاربران گزارش دادند که قادر به تعامل با آن نیستند و وقتی روی استیکر ضربه می‌زنند، به استوری بعدی می‌روند و اتفاق دیگری نمی‌افتد. برای رفع کار نکردن استیکر Add Yours در اینستاگرام، می‌توانید اینستاگرام را به‌ روز رسانی کنید یا از حساب دیگری استفاده کنید. اگر اینستاگرام به روز نباشد، ممکن است نتوانید از استیکر Add Yours استفاده کنید. بنابراین، باید مطمئن شوید که اینستاگرام به روز شده است.

قابلیت جدید اینستاگرام

۱. اینستاگرام را به روز کنید

اگر از آیفون استفاده می‌کنید، اپ استور را باز کنید و «Instagram» را جستجو کنید. بعد از اینکه «اینستاگرام» را جستجو کردید، روی آن ضربه بزنید تا بررسی کنید آیا به روز رسانی برای آن منتشر شده یا خیر. اگر آپدیت وجود دارد، برای به روز رسانی اینستاگرام، بر روی «Update» ضربه بزنید. پس از به‌ روز رسانی اینستاگرام، آن را باز کنید و از استیکر Add Yours استفاده کنید.

۲. از حساب دیگری استفاده کنید

روش دوم استفاده از حساب دیگری است. برخی از کاربران گزارش دادند که استیکر Add Yours روی یکی از حساب‌های آن‌ها کار می‌کند، اما روی دیگری خیر. بنابراین، می‌توانید از حساب دیگری استفاده و بررسی کنید که آیا برچسب در آنجا کار می‌کند یا خیر. برای جابه‌جایی حساب‌ها، روی تصویر نمایه خود در نوار پایین ضربه بزنید. هنگامی که در پروفایل اینستاگرام خود قرار گرفتید، روی نام کاربری خود در نوار بالایی صفحه ضربه بزنید. روی یکی از حساب‌های خود کلیک کنید تا به آن منتقل شوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از followchain، علاوه بر این می‌توانید اینستاگرام خود را لغو نصب و مجددا نصب کنید. برخی کاربران هم گزارش داده اند که حساب‌های شخصی چنین مشکلی دارند. پس برای خارج کردن حساب از حالت شخصی کافی است به پروفایل اینستاگرام رفته و مراحل Menu > Settings > Account > Switch account type > Switch to Personal Account را دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *