14872433 218

اسکوتر الکتریکی جدید تویوتا معرفی شد

تصویر روز: تویوتا به تازگی یک اسکوتر سه چرخه مجهز به باتری طراحی کرده که برای کمک به افراد به خصوص افراد مسن دارای محدودیت حرکتی طراحی شده است.

این اسکوتر برقی ایستاده که C+Walk T نامیده می‌شود، دارای پایه پایینی است که تنها ۱۵۰ میلی متر ارتفاع دارد که این موضوع سوار شدن افراد را آسان‌تر می‌کند.

این دستگاه عمدتا برای استفاده در مناطق پیاده روی در نظر گرفته شده، اما در سفر، ارتباطات دو طرفه و ارتباط با عابران پیاده را نیز تسهیل می‌کند. غول خودروسازی ژاپنی گفت که این اسکوتر در مدل کودکان فضای کمتری را اشغال می‌کند و با سرعت پیاده روی معمولی انسان حرکت می‌کند که احتمال برخورد صاحب اسکوتر با افراد و اشیاء را کاهش می‌دهد. با این وجود، تویوتا اسکوتر را به عملکرد‌های تشخیص مانع مجهز کرده تا در صورت حواس پرتی از برخورد جلوگیری کند.

اسکوتر الکتریکی تویوتا
این شرکت در بیانیه‌ای ویژگی‌های اسکوتر خود را بیان کرد و گفت: “این وسیله نقلیه، دارای یک چرخ جلو و دو چرخ عقب است و می‌تواند توسط افرادی که در مراکز بزرگ کار می‌کنند برای رفت و آمد در داخل محوطه دانشگاه و افراد مسن که راه رفتن را برای آن‌ها دشوار است، مورد استفاده قرار گیرد. کارکنان امنیتی و راهنمایان تور که مجبورند برای مدت طولانی پیاده روی کنند، می‌توانند از این وسیله استفاده کنند.”

این اسکوتر از یک باتری lithium-ion قابل جابجایی استفاده می‌کند که می‌تواند با استفاده از دستگاه شارژ AC ۱۰۰ V در حدود ۲.۵ ساعت به طور کامل شارژ شود، همچنین این اسکوتر می‌تواند مسافت ۱۴ کیلومتر را با یکبار شارژ باتری طی کند. دسته فرمان C+Walk T دارای اهرم گاز و ترمز در دو طرف آن است. صفحه نمایش وضعیت باتری و سرعت را نشان می‌دهد.

اسکوتر تویوتا

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gadgets.ndtv، جدیدترین پیشنهاد خودروسازان، مجهز کردن این اسکوتر به قابلیت کنترل سرعت چرخش است. این ویژگی به تشخیص زاویه فرمان و بررسی سرعت کمک می‌کند. علاوه بر این موارد این اسکوتر دارای یک ردیاب شیب تند است، به این معنا که در سرازیری‌های تند به طور خودکار سرعت خود را کاهش می‌دهد؛ همچنین لاستیک‌های این اسکوتر ضد سوراخ هستند، بنابراین نگران پنچر شدن چرخ در وسط راه نباشید. تویوتا قیمت اسکوتر برقی را حدودا ۳۴۱ هزار یورو تعیین کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *