hasanpor.2

ویژه برنامه های بسیج اصناف به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

تصویر روز: رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از اجرای گسترده پویش «احسان حاج قاسم» در جامعه اصناف و بازاریان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور؛ دکتر غلامرضا حسن پور با گرامیداشت یوم الله ۹ دی افزود: دهه بصیرت یادآور حوادثی همچون حماسه تاریخی نهم دی روز میثاق با ولایت و 13 دی ماه سالروز شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی (ره) است و نهم دی ۸۸ روزی فراموش ناشدنی بود. روزی که بصیرت رمز پیروزی ملت شد و پیوند عاشورایی امت و ولایت، برگ زرین دیگری را به تاریخ ایران عزیز افزود و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حماسه ای ماندگار نام گرفت.

وی اظهارداشت: دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند و با به شهادت رساندن فرزندان و سرداران ایران اسلامی از جمله شهادت سردار دلها سردار حاج قاسم سلیمانی (ره) سعی در خاموش نمودن شعله های استکبار ستیزی این ملت دارند.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند امروز همه ملت شریف ایران و همه مبارزان جبهه مقاومت، سردار سلیمانی هستند و با شهادت این سردار الهی، آتش مبارزه نه تنها کم فروغ نشد بلکه انگیزه های جهاد و شهادت پر رنگ تر شد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور  تصریح کرد: دهه بصیرت با همه تحلیل ‌ها و بررسی ‌ها یک نکته مهم داشت و آن اینکه دشمنان نظام و انقلاب لحظه ‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت، لذا باید با بصیرت و درک انقلابی و حضوری مداوم با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته ادامه دهیم تا کشتی نجات ملت ‌ها را با گذر از طوفان ‌ها وموج‌ های خطرناک به ناخدای اصلی آن ،حضرت بقیه ‌الله ‌الاعظم (عج) بسپاریم.

دکتر حسن پور در ادامه شهید سلیمانی را اسوه و الگوی مدیریت موفق و جهادی در کشور دانست و گفت: به مناسبت دومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش ویژه برنامه های مختلفی برگزار خواهد شد.

به گفته وی حضور در سر مزار شهید سلیمانی در کرمان با حضور ۷۰ نفر از چهره های برجسته و پیشکسوتان جامعه بزرگ اصناف و بازاریان ، افتتاح پروژه های کارآفرینی و اشتغال در چند رسته اصناف تولیدی جهت پویش اشتغال و کارآفرینی با هدف جهاد کارآفرینی در کشور ، اجرای مراسم بزرگداشت دومین سالگرد سردار دلها و یاران شهیدش در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران با حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران، هیئت امنای بازار، روسا و هیئت مدیره اتحادیه ها، جامعه انجمن اسلامی اصناف و شرکت آحاد بسیجیان و کسبه شریف و ولایتمدار بازار در محل مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران از جمله مهمترین برنامه های مهم بسیج اصناف به این مناسبت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *