hasanpor.2

بسیج برای حل مشکلات اقتصادی پای کار است

تصویر روز: رییس بسیج اصناف کشور اعلام کرد: بسیج پای کار آمده است که به کمک شما مشکل را پیگیری و حل شود، اگر دولت باید اقدامی انجام دهد انجام دهد؛ اگر قانونی باید توسط مجلس اصلاح شود اصلاح شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور در گردهمایی بازاریان کشور در مسجد وکیل بازار کرمان ، با اشاره به مشکل گرانی گفت : ما اینجا جمع شدیم تا در جوار مزار شهید سلیمانی عهد ببندیم که در مسیر رفع مشکلات ا مور اقتصادی کشور مثل حاج قاسم مرد میدان باشیم و حاج قاسم های امور اقتصادی کشور پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه مشکل گرانی را فقط در واحدهای صنفی نمی بینیم گفت : بسیج پای کار آمده است که به کمک شما مشکل را از هر کجا که هست پیگیری و حل شود ، اگر دولت باید اقدامی انجام دهد انجام دهد اگر قانونی باید رد مجلس اصلاح شود اصلاح شود واگر کسانی در این کشور ثروتی بهم زده اند و اکنون اقتصاد مملکت را بهم میریزند باید با انها برخورد شود اگر از تولید باید حمایت شود حمایت شود.

در ادامه سرهنگ رهرو فرمانده بسیج اصناف کرمان هم در گفتگو با خبرگزاری صداوسیمای کرمان گفت: گروهی از بازاریان از نقاط مختلف کشور امروز به کرمان آمده و ضمن ادای احترام به مقام شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی با آرمان‌های شهید والامقام تجدید عهد کردند .

این گروه از بازاریان ضمن حضور در گردهمایی بازاریان در مسجد وکیل بازار کرمان ضمن قرائت بیانیه‌ای بر لزوم حمایت ازمردم به ویژه در زمینه نرخ و قیمت کالاها، کنترل بازار، دریافت کمترین سود و مزایا برروی کالا‌ها تاکید کردند.

در این گردهمایی برخی از بازاریان از استان‌های سیستان و بلوچستان، تبریز و مشهد هم ضمن تاکید بر ادامه پیروی از آمان‌های شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی از پیگیری و اقدام برای حمایت از مردم در ایام نزدیک به نوروز و تامین کالا‌های شب عید مردم در سراسر کشور خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *