pahpad

حمله موشکی و پهپادی به دبی و ابوظبی

تصویر روز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن: در عملیات طوفان یمن دو فرودگاه دبی و ابوظبی و شماری از مواضع و مراکز نفتی حساس و مهم امارات هدف قرار گرفت.

به گزارش صداوسیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن در نشست خبری برای تشریح جزئیات حمله امروز به امارات گفت: نیروهای مسلح یمن به یاری خداوند متعال و در پاسخ به تجاوز آمریکایی، سعودی، اماراتی، امروز عملیات نظامی ویژه و موفقیت آمیزی را با عنوان “طوفان یمن” انجام داد.

یحیی سریع گفت: در این عملیات دو فرودگاه دبی و ابوظبی، پالایشگاه نفت در منطقه المصفح ابوظبی و شماری از مواضع و مراکز نفتی حساس و مهم امارات هدف قرار گرفت.

وی گفت: عملیات “طوفان یمن” اهداف خود را با موفقیت محقق ساخت. از شرکت های خارجی، شهروندان و افراد مقیم در کشور دشمن امارات می خواهیم به خاطر حفظ سلامتی خود، از مراکز و تأسیسات حیاتی دور شوند. در گسترش اهداف در امارات تردید نخواهیم کرد و در آینده مراکز و تأسیسات مهمتری را در این کشور هدف قرار خواهیم داد.

وی افزود: این عملیات موفق با پنج فروند موشک بالستیک و بالدار و تعداد زیادی پهپاد انجام گرفت. ما آنچه را وعده داده بودیم، اجراکردیم و بار دیگر هشدار خود را به کشورهای متجاوز تکرار می کنیم که در صورت تداوم تجاوزگری ها، حملات دردناک تری دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *