6

انواع ماشین ظرفشویی در بازار

در دنیای مدرن امروز ماشین ظرفشویی به یکی از پرکاربردترین و پر استفاده‌ترین لوازم برقی در آشپزخانه‌ها‌ تبدیل شده است. اگر شما هم قصد خرید ظرفشویی را دارید باید بدانید که مدل‌های متنوعی از ماشین ظرفشویی از سوی شرکت‌های گوناگون در بازار فروش موجود است که همین موضوع کار شما را در انتخاب سخت می‌کند.

 

عوامل مختلفی چون نوع مدل، مارک، میزان ظرفیت، تعداد برنامه‌ها‌ی شستشو، میزان مصرف انرژی و سایر ویژگی‌ها تاثیر بسزایی بر قیمت ماشین ظرفشویی دارند که در زمان خرید باید به این موارد توجه ویژه‌ای داشته باشید تا مدل مناسب و درستی را خریداری کنید. ما در این بخش برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به توضیح مختصر و مفیدی در رابطه با انواع ماشین ظرفشویی موجود در بازار پرداخته‌ایم.

ماشین ظرفشویی رومیزی
ماشین ظرفشویی رومیزی کوچکترین و سبک‌ترین نوع ماشین ظرفشویی است که با ظرفیت ۴ نفره تا ۸ نفره طراحی و تولید می‌شود و برای خانواده‌های کم جمعیت و یا زوج‌های جوان انتخاب مناسبی می‌باشد. با توجه به اینکه ماشین ظرفشویی‌های رومیزی ابعاد و گنجایش کمی دارند امکان شستشوی ظروف بزرگ چون قابلمه در داخل آنها وجود ندارد.

ماشین ظرفشویی ایستاده
ماشین ظرفشویی ایستاده یا ماشین ظرفشویی مبله یکی از پر استفاده‌ترین انواع ماشین ظرفشویی است که به دلیل داشتن گنجایش‌ها‌ی بالا برای خانواده‌های پرجمعیت و یا افرادی که زیاد اهل مهمانی دادن هستند گزینه خوبی تلقی می‌شود. ماشین ظرفشویی ایستاده از ظرفیت 9 تا 16 نفره تولید می‌شود که ظرفیت12تا 14 نفره بیشترین میزان فروش را دارند. گفتنی است که قیمت یک ماشین ظرفشویی معمولی مبله بیشتر از قیمت بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی با یک مارک مشترک است.

ماشین ظرفشویی توکار
ماشین ظرفشویی توکار برای آن دسته از افرادی که دوست دارند یک آشپزخانه مدرن و یک دست داشته باشند مناسب است. ماشین ظرفشویی توکار مدرن‌ترین نوع ظرفشویی است که در فضای بین کابینت‌ها، زیر صفحه کابینت و زیر سینک ظرفشویی قرار داده و نصب می‌‌شوند در نتیجه جلوه‌ای مدرن و یکدستی به آشپزخانه‌ها می‌بخشند.

 

بهترین ماشین ظرفشویی

شرکت‌های معتبر و شناخته شده بسیاری در نقاط مختلف جهان به طراحی و تولید انواع ماشین ظرفشویی می‌پردازند که هر یک از این شرکت‌ها به منظور افزایش کیفیت و کارایی تولیداتشان و در نهایت جلب توجه و رضایت هر چه بیشتر مشتریان از تکنولوژی‌های روز و هوشمندی استفاده می‌کنند.
وجود تنوع بالایی از مدل‌های مختلف ماشین ظرفشویی به شما حق انتخاب بیشتری را می‌دهد ولی این نکته را نیز باید در نظر بگیرید که این مساله شاید شما را در انتخاب و خرید بهترین ماشین ظرفشویی گیج کند. برای خرید بهترین ماشین ظرفشویی شما باید مارک‌های معتبر را مورد هدف قرار دهید چرا که برند سازنده بر کیفیت ماشین ظرفشویی تأثیر مستقیمی دارد. در ادامه به معرفی بهترین ماشین ظرفشویی ۲۰۲۰ و 2021 از برندهای داخلی و خارجی پرداخته‌ایم.

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی

همانطور که می‌دانید به دلیل افزایش نرخ ارز قیمت اجناس خارجی در بازار بسیار افزایش پیدا کرده است و قیمت ماشین ظرفشویی سام، پاکشوما، اسنوا و دیگر برندهای ایرانی نسبت به قیمت ماشین ظرفشویی ال جی، سامسونگ، بوش و غیره کمتر است بنابراین با توجه به اینکه قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی ارزان تر و مقرون به صرفه‌تر است بسیاری از افراد خرید این دسته از محصولات ایرانی را به خارجی ترجیح می‌دهند. از بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی ۲۰۲۱ می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

1- ماشین ظرفشویی دوو  DWK-2560

2-  ماشین ظرفشویی دوو ۱۴۱۱

3- ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل  MDF-14304

4- ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303

5- ماشین ظرفشویی اسنوا مدل  SWD-226W

6- ماشین ظرفشویی کندی مدل CDM 1513

7- ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462W

 

بهترین ماشین ظرفشویی خارجی
در این بخش ما به معرفی بهترین ماشین ظرفشویی خارجی از چهار برند نام آشنا و معتبر سامسونگ، ال‌جی، آاگ و بوش پرداخته‌ایم. در این برندها کیفیت ساخت ماشین ظرفشویی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و مجهز به فناوری و تکنولوژی‌های روز هستند که سبب شده است تا در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی جویی کنند و شستشویی ایده‌آل را برای ظروف داشته باشند. بهترین ماشین ظرفشویی ال جی، بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ، بوش و .. شامل مدل‌های زیر می‌شود:

 

  • بهترین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SHSM63W55N
  • برترین ماشین ظرفشویی بوش سری 800 مدل SHP878ZD5N
  • ماشین ظرفشویی آاگ مدل FFE83700PM
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل DW80R9950US
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ ۵۰۷۰
  • ماشین ظرفشویی سامسونگ ۵۰۵۰
  • ماشین ظرفشویی ال جی سری کواد واش مدل LDP6797ST
  • ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90
  • ماشین ظرفشویی ال جی مدل B512

 

 

قیمت ماشین ظرفشویی در فروشگاه سل

یکی از سریع‌ترین وراحت‌ترین روش‌های خرید ماشین ظرفشویی مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی است و خوشبختانه در حال حاضر تعداد زیادی فروشگاه در بستر مجازی در زمینه فروش انواع ماشین ظرفشویی فعالیت دارند ولی هر فروشگاهی قابل اعتماد نیست. یکی از فروشگاه‌های قابل اعتماد و معتبر در بستر اینترنت فروشگاه اینترنتی سل است که انواع ماشین ظرفشویی را با تضمین کیفیت به فروش می‌رساند.
تنوع بالایی از انواع ماشین ظرفشویی از برندهای خارجی و ایرانی معتبر دنیا در ویترین فروش فروشگاه اینترنتی سل موجود می‌باشد و قیمت ماشین ظرفشویی بوش،  قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ، قیمت ماشین ظرفشویی دوو، قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا، قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما، قیمت ظرفشویی امرسان و دیگر برندها بهترین قیمت بازار است.
ارسال سریع کالا، ارائه اطلاعات جامع و درست از مدل‌های مختلف و امکان خرید اقساطی ماشین ظرفشویی از دیگر خدمات با ارزشی است که فروشگاه اینترنتی سل به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی در فروشگاه سل

افزایش چشمگیر قیمت کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم چون قیمت ماشین ظرفشویی سبب شده است تا بیشتر از گذشته به دنبال فروشگاه‌هایی فعال در زمینه فروش اقساطی ماشین ظرفشویی بوش در تهران، فروش اقساطی ماشین ظرفشویی ال جی در شیراز و در نقاط مختلف کشور باشند.
فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن این موضوع و کمک به اقشار کم درآمد جامعه علاوه بر فروش نقد در زمینه فروش اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک، ال جی، دوو، اسنوا، جی پلاس و … نیز با بهترین شرایط فعالیت دارد. شما عزیزان می‌توانید خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو، اسنوا، مجیک و هر مدل از هر مارکی که مدنظرتان است را با روش‌های متنوعی چون خرید قسطی بدون ضامن، بدون چک، با فیش حقوقی و غیره انجام دهید.
وجود روش‌های متنوع خرید اقساطی ماشین ظرفشویی یکی از مزایایی است که فروشگاه اینترنتی سل را از اکثر فروشگاه‌ها متمایز کرده است. جهت آگاهی از قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی و شرایط خرید اقساطی ماشین ظرفشویی از برندهای گوناگون کافی است با کارشناسان فروش سایت سل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *