khodro.5

جلسه مشترک درباره طرح واردات خودرو

تصویر روز: رئیس کمیسیون صنایع مجلس از جلسه مشترک این کمسیون با مسولانی از مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح واردات خودرو خبر داد.
به گزارش تصویر روز عزت‌الله اکبری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم،درباره آخرین وضعیت بررسی طرح واردات خودرو، اظهار کرد: پس از ارجاع طرح از سوی شورای نگهبان به مجلس ، طرح به کمسیون صنایع به عنوان کمیسیون تخصصی فرستاده شد تا مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد.

وی افزود:طرح واردات خودرو مجددا در دستورکار کمسیون قرار گرفت و اعضا با اکثریت آرا بر واردات خودرو به میزانی که دولت مشخص کند با 4 شاخصه یعنی در ازای صادرات خودرو، صادرات قطعات خودرو، خدمات نیرو محرکه و ارزی که منشا آن مشخص باشد موافقت کردند.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس ادامه داد:طرح برای بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد در جلسه علنی نیز نمایندگان بر نظر قبلی خود اصرار کردند و در نهایت طرح به مجمع تشخیص مصبحت نظام فرستاده شد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: قرار است در جلسه مشترک کمیسیون صنایع با مسئولانی از مجمع تشخیص مصلحت نظام که در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد درباره طرح واردات خودرو بحث و تبادل نظر و تصمیم‌گیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *