1 4

چگونه از اسنپ مارکت تا 40% تخفیف بگیریم؟

تصور کنید در خانه نشسته‌اید و در حال تماشای یک سریال بسیار جذاب هستید که ناگهان متوجه می‌شوید قرار است برای شما مهمان برسد و چیزی که درخور پذیرایی از مهمان باشد در خانه ندارید. آیا دوست دارید تمام اقلام مورد نیازتان را تنها با چند کلیک ساده سفارش دهید و آن‌ها را در کمترین زمان ممکن و از همه بهتر با 12% الی 50% تخفیف دریافت کنید؟

این دقیقا کاری‌ست که اسنپ‌ مارکت برای شما انجام می‌دهد. اسنپ ‌مارکت نه‌تنها همیشه تخفیف‌های هیجان‌انگیزی دارد که هر زمان بخواهید خریدی انجام دهید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، بلکه بعضی روزها مانند آخر هفته‌ها و سه‌شنبه‌ها این تخفیف‌ها را چند برابر می‌کند. حتی گاهی این تخفیف‌ها به بیش از 50% می‌رسد که به‌شدت در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

دیگر مجبور نیستید وقت گران‌بهای خود را بابت گیرکردن در ترافیک، سروکله‌زدن با فروشنده بابت تخفیف و خرید لوازم غیرضروری تلف کنید. اسنپ ‌مارکت برای شما تخفیف می‌گیرد؛ تمام وسایل مورد نیازتان را از بهترین ‌هایپراستارها و ‌هایپرمارکت‌ها خریداری می‌کند و به‌سرعت به دست شما می‌رساند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لم دهید و از خواندن کتابتان لذت ببرید.

اسنپ ‌مارکت بعضی محصولات را با چنان کیفیت بالا و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای ارائه می‌دهد که بسیاری از مردم این اقلام را فقط از اسنپ‌ مارکت خریداری می‌کنند و جزو پرطرفدارترین محصولات هستند. اگر دوست دارید با برخی از این محصولات و خواص شگفت‌انگیز آن‌ها آشنا شوید، تا پایان با ما همراه باشید.

چگونه با عسل به مبارزه با پیری بروید؟

اگر کارتون بامزه بامزی را دیده باشید، با خاصیت قدرت‌بخشی عسل (اگرچه بسیار اغراق‌آمیز) آشنا هستید. یک قاشق غذاخوری عسل 64 کالری انرژی دارد که در نوع خود بی‌نظیر است. اما آن‌چه که عسل را به یک ماده مغذی و مفید تبدیل می‌کند، خواص آنتی‌اکسیدانی آن است.

عسل سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ است. آنتی‌اکسیدان‌ها ضد رادیکال‌های آزاد هستند و آن‌ها را از بین می‌برند. این مواد مضر اگر در سلول‌ها تجمع پیدا کنند، می‌توانند باعث مشکلات و بیماری‌هایی مانند پیری زودرس، دیابت نوع 2 و بیماری‌های قلبی شوند. با مصرف عسل می‌توانید به جنگ این بیماری‌ها بروید.

عسل بسیار شیرین است؛ بنابراین انتظار می‌رود که سطح قند خون را بالا ببرد. اما آن‌چه که در مورد عسل بسیار جالب به نظر می‌رسد این است که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در این ماده غذایی به محافظت در برابر سندرم متابولیک و دیابت نوع 2 کمک می‌کنند.

عسل‌هایی که در بازار موجود هستند به دو نوع اصلی تقسیم می‌شوند: عسل چندگل و عسل تک‌گل. از انواع عسل تک‌گل می‌توان به عسل رازیانه، کنار، آویشن و غیره اشاره کرد. تفاوت عسل تک‌گل با عسل چندگل این است که شهد اصلی مورد تغذیه زنبورها از یک گیاه غالب بوده است. در این گونه عسل‌ها، علاوه‌بر خواص عسل می‌توان از خواص گیاه هم بهره برد؛ مانند عسل آویشن که برای گلودرد و بهبود علائم سرماخوردگی مفید است.

اگر دلیل شما برای عدم مصرف عسل، قیمت بالای آن است، خبر خوب این است که می‌توانید این ماده غذایی ارزشمند را با تخفیف‌های عالی از 12% تا 40% از اسنپ ‌مارکت خریداری کنید و آن را به‌صورت رایگان در منزل تحویل بگیرید. انواع عسل ‌های موجود در اسنپ ‌مارکت با بالاترین کیفیت و از تولیدکننده‌های معتبر تهیه می‌شوند؛ بنابراین خیالتان بابت کیفیت مواد کاملا راحت باشد.

8 خاصیت شگفت‌انگیز قهوه برای سلامتی

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های دنیاست که بیشتر به دلیل توانایی‌اش در افزایش تمرکز و سطح انرژی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیش از نیمی‌ از مردم دنیا، به‌محض بیدارشدن از خواب، تا یک فنجان قهوه نخورند روز خود را شروع نمی‌کنند.

قهوه مقدار زیادی کافئین دارد. کافئین محرکی‌ست که سطح انرژی را افزایش می‌دهد و خستگی را کم می‌کند. بسیاری از ورزشکاران از کافئین برای افزایش سطح فعالیت‌های ورزشی خود بهره می‌برند. کافئین قبل و در طول ورزش باعث بهبود عملکرد، افزایش سطح انرژی و کاهش احساس خستگی می‌شود.

اما قهوه علاوه‌بر اثرات انرژی‌زا، فواید دیگری هم دارد که شاید چندان با آن‌ها آشنا نباشید؛ در کتاب «قهوه‌ ایرانی» نوشته‌ نیک‌بخش حبیبی می‌توانید اطلاعات زیادی درباره تاثیرات نوشیدن قهوه بر بدن انسان، اصالت قهوه در ایران و کلی اطلاعات دیگر به دست آورید. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف منظم قهوه می‌تواند اثرات زیر را داشته باشد:

  • قهوه خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را در طولانی‌مدت کاهش می‌دهد.
  • محققان می‌گویند هر چه قهوه بیشتری مصرف کنید، خطر ابتلا به بیماری آلزایمر، زوال عقل، زوال شناختی و بیماری پارکینسون در شما کمتر می‌شود.
  • قهوه خطر افسردگی را کاهش می‌دهد.
  • نوشیدن بیش از دو فنجان قهوه در روز باعث میزان کمتر زخم و سرطان کبد می‌شود.
  • نوشیدن سه تا پنج فنجان قهوه در روز خطر بیماری قلبی، سکته مغزی و نارسایی قلبی را تا 15 درصد کاهش می‌دهد.
  • حتی یک فنجان قهوه در روز، خطر مرگ ناگهانی را کاهش می‌دهد.
  • قهوه به کاهش وزن شما کمک می‌کند. بر اساس تحقیقات، قهوه می‌تواند ذخایر چربی را کم کند و باعث سلامت روده شود که هر دو برای مدیریت وزن مفید هستند.

انواع مختلف قهوه شامل قهوه فرانسه، ترک، عربی، اسپرسو و غیره در بازار موجود هستند که تفاوت آن‌ها در میزان کافئین، نحوه دم‌آوری و درجه آسیاب دانه‌های قهوه است. قهوه ترک بسیار ریز و نرم است؛ زیرا باید روی حرارت مستقیم دم کشیده شود اما اسپرسو به‌صورت درشت‌تر آسیاب می‌شود؛ زیرا نحوه عصاره‌گیری آن با بخار آب است.

قهوه فرانسه هم مانند اسپرسو با بخار آب درست می‌شود اما از اسپرسو رقیق‌تر است؛ به همین دلیل معمولا در لیوان‌های بزرگ و برای وعده صبحانه سرو می‌شود. اسپرسو غلیظ‌ترین نوع قهوه است و طعم، بو و میزان کافئین آن از دیگر انواع قهوه بیشتر است.

در کشور ما، برخلاف بسیاری از کشورهای دنیا، قهوه یک کالای لوکس و تجملی محسوب می‌شود. اگر شما صبح از خواب بیدار شوید و تصمیم بگیرید قهوه خود را در بیرون از منزل صرف کنید، باید هزینه زیادی متقبل شوید. بنابراین بهترین کار این است که قهوه مصرفی خود را در منزل تهیه کنید.

کلیک از شما، افزایش کافئین خونتان با اسنپ مارکت

اسنپ ‌مارکت انواع مدل‌های قهوه را با کمترین قیمت و تخفیف‌های استثنایی ارائه می‌دهد. تنها با چند کلیک می‌توانید هر نوع قهوه‌ای را که می‌خواهید، به‌صورت رایگان در منزل تحویل بگیرید. به این ترتیب می‌توانید برای صبحانه خود قهوه فرانسه بنوشید، برای ساعات کاری و قبل از ورزش اسپرسو آماده کنید و وقتی مهمان دارید، با یک قهوه ترک از او پذیرایی کنید؛ در آخر همه این کارها با نصف قیمت برایتان فاکتور می‌شود!

آیا با محصولات پرطرفدار اسنپ ‌مارکت آشنا هستید؟ آیا سه‌شنبه‌های پرتخفیف را دیده‌اید؟ شما چه تجربه‌ای از خرید از اسنپ مارکت دارید؟ تجربه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید! خواندن تجربه‌های شما ما را در ارائه بهتر محصولات یاری می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *