hosinzadeh.bank melli

حمایت نظام بانکی از کسب و کارهای آسیب دیده

تصویر روز: مدیرعامل بانک ملی گفت: برای کمک رسانی به کسب و کارهای ضعیف، در دو مرحله بنا بر مصوبه هیات وزیران، مبالغ یک و دو میلیون تومان توسط بانک‌ها پرداخت شد.

به گزارش تصویر روز محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی در گفتگو با ایبِنا اظهار داشت: شبکه بانکی در دوران کرونا، تلاش خیلی چشم گیری داشت. در هفته ها و ماه های اول شیوع کرونا، بسیاری از همکاران بنده در شعب بانکی در حالت ارائه خدمت و سرویس به مردم بودند. این در حالی است که بسیاری از کسب و کارها تعطیل بودند.

به همین دلیل تعداد تلفات کرونایی شبکه بانکی تقریبا به اندازه شبکه بهداشت و درمان کشور هست. بنابراین شبکه بانکی در این شرایط پای کار بودند.

همچنین برای کمک رسانی به کسب و کارهای ضعیفی که تعطیل شده بودند و یا دستفروش بودند، در دو مرحله بنابر مصوبه هیات محترم وزیران، مبالغ یک و دو میلیون تومان را بانک ها پرداخت کردند.

حسین زاده در ادامه گفت: جدا از این، کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا طریق صنوف مربوطه به شعب بانکی معرفی شدند و شبکه بانکی برای تقویت آنها و مخصوصا کسب و کارهایی که به حفظ کارگرانشان اقدام کرده بودند، تسهیلات پرداخت کردند و این روند همچنان ادامه دارد. همچنین در دوران کرونا اقساط بانکی استمهال شد و شبکه بانکی به بازپرداخت اقساط مهلت ویژه سه تا چهار ماهه داد و بعدا هم یک دوره تجدید شد، لذا هر کاری که شبکه بانکی از دستشان بر می آمد را انجام دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *