kelas

بسیج اصناف بدنبال هم افزایی است نه موازی کاری

اردیبهشت آنلاین: کارگروه مشترک نساجی و پوشاک سازمان بسیج اصناف و وزارت صمت برگزار شد.

در این نشست مشترک دکتر حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی با اشاره به وضعیت حاکم بر صنف و صنعت نساجی اعلام کرد: ما بدنبال موازی کاری نیستیم.

وی با اشاره به نقش بسیج در حل بحران ها گفت: کار بسیج هم‌ افزایی بین مجموعه هایی است که ممکن است بدلیل تضاد منافع زیر یک پرچم جمع نشوند.

در ادامه این جلسه که با حضور رئیس وتعدادی از اعضای انجمن صنایع نساجی ایران، اعضای اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و تنی چند از تولید کنندگان این صنعت برگزار شد، پیرامون مسائل پیش آمده در سال اخیر از جمله عرضه محصولات نساجی در بورس، 9 درصد ارزش افزوده واردات پنبه، بلاتکلیفی تعرفه های گمرکی و چگونگی تامین نخ مورد نیاز واحد های تولیدی بحث و تبادل نظر انجام شد.
در ادامه دکتر حسن پور با تذکر این مطلب که ما بدنبال موازی کاری نیستیم، به تشریح شرایط حاکم بر صنعت وصنف نساجی و پوشاک پرداختند وبا اشاره به نقش بسیج در حل بحران ها ، کار بسیج را هم‌افزایی بین مجموعه هایی دانستند که ممکن است بدلیل تضاد منافع زیر یک پرچم جمع نشوند، با شعار هدایت، حمایت و نظارت ذیل بسیج جمع نماید.

در این نشست مشترک که خانم محرابی مدیر کل دفتر نساجی و پوشاک وزارت صمت ، دکتر شجاعی رئیس کارگروه نساجی بسیج اصناف و موسوی دبیر کارگروه نیز حضور داشتند ، مقرر شد دفتر نساجی و پوشاک وزارت صمت با هم افزایی کارگروه نساجی و پوشاک سازمان بسیج اصناف برای حل مسائل پیش روی این صنعت به فوریت اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *