بهترین وکیل ایران

سلام در دنیای امروز و وضع اقتصادی نابسامان در کل دنیا و همچنین کشور عزیزمان ایران که کلاهبرداری و دزدی در هر ضمینه ای زیاد شده است از جمله در ضمینه ملکی ، ثبتی ، مالیاتی .

در این شرایط که بیشتر ما قوانین را نمیدانیم و مسلط به قوانین نیستیم داشتن یک وکیل خوب به شدت مورد نیاز است اما باید در نظر داشت که هر وکیلی را نمیتوان استخدام کرد و از او مشاوره گرفت پیشنهاد ما این است که  بهترین وکیل را پیدا کرده و استخدام کرد

اما شاید سوال شما این باشد که چگونه باید بهترین وکیل را پیدا کنیم !؟

در این مبحث قصد داریم راجب بهترین وکیل ایران برای شما بگوییم که چه کسی است رسانه تصویر روز در این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا بهترین وکیل ایران را پیدا کنید

قاعدتا در هر مشکلی هر فردی به دنبال بهترین است همینطور در مشکلات حقوقی حتما همه به دنبال مراجعه به بهترین وکیل ایران می باشند اما بهترین وکیل ایران چه کسی است و چه معیارهایی برای این مسئله وجود دارد :

سنگ بنای هر دعوایی تنظیم دادخواست است

اگر یک وکیل دادخواست خوبی ننویسد قطعا نمیشود اسم این شخص را وکیل نامید چه برسد به اینکه این وکیل را بهترین بنامید.

image 1654342054

رسانه تصویر روز در مصاحبه خود با یکی از بهترین وکلای ایران مالک و موسس گروه حقوقی رضا عبدالمحمد از ویژگی های بهترین وکیل ایران  پرسید که مردم در جستوجوی وکیل خوب باید به دنبال چه ویژگی هایی بگردند ؟ یک وکیل خوب را چگونه پیدا کنند ؟ وظیفه یک وکیل خوب چیست ؟

آقای رضا عبدالمحمد در جواب سوالات به ما چند راه حل مفصل و خوب ارایه داد :

ایشان به ما اعلام کردند که اگر به دنبال پیروز شدن در دادگاه ها و دعاویی خود هستید باید بهترین وکیل ایران که در هر ضمینه ای تخصص دارد را پیدا کنید چرا که این شخص درس و دانش مختص در این ضمینه را دارا میباشد اما در کل باید این موارد را در نظر داشته باشید.

قبل از اینکه ویژگی های بهترین وکیل را بدانیم باید در مورد وظایف و تعهدات یک وکیل صحبت کنیم

تعهدات و وظایف وکیل

  • تعهدات موکل:موکل باید تمامی درخواست هایی که وکیل خود میکند را در کمترین زمان انجام دهد این درخواست ها در ضمینه های مختلف است از جمله درخواست ارسال مدارک و شواهد و همچنین گفتنی است که هر هزینه ای که وکیل برای موکل خود انجام میدهد را نیز طبق قرارداد باید پرداخت کند مگر اینکه در قرارداد به طور دیگری توافق کرده باشند
  • وکالت بلاعزل:  وکالتی است که وکالت وکیل یا عدم عزل وکیل ضمن عقد لازمی شرط شده باشد.
  • طرق انقضای وکالت: با عزل موکل، با استعفای وکیل، با فوت یا جنون موکل و یا وکیل.
  • طرق منفسخ شدن وکالت: با از بین رفتن متعلق وکالت ، با انجام مورد وکالت توسط خود موکل و با انجام عملی از سوی موکل که منافی با وکالت وکیل باشد.

ویژگی های بهترین وکیل

  •  امانت داری از مهمترین شرایطی است که یک وکیل خوب باید داشته باشد ، چرا که یک وکیل مدارک و پرونده های موکل خود را به همراه دارد پس نگه داشتن این مدارک یک وظیفه مهم برای هر وکیلی است و همیشه باید امانت دار باشد.
  • یک وکیل خوب باید با در نظر داشتن قدرت شخص مقابل، نوع پرونده و… تمامی احتمالات را در نظر گرفته و به موکل خود تمامی احتمالات شکست یا برد را بدهد و هرگز وعده های پوچ و بیهوده ایجاد نکند چرا که امکان شکست یا عوض شدن نتیجه همیشه وجود دارد.
  • یکی از ویژگی های مهم یک وکیل خوب این است که وجدان کاری و شخصی بالایی داشته باشد همچنین این شخص بایستی بهترین و کوتاه ترین مسیر را برای پرونده مشخص کند و پرونده را به پایان برساند و برای دریافت حق الوکاله بیشتر راه ها و مسیر های اضافه به موکل ندهد به طور خلاصه استفاده از سریع ترین، بهترین و ارزان ترین راهکارها
  • وکیل باید تلاش خود را بکند و با استفاده از دانش و تجربه خود برای دشوار و پیچیده نکردن پرونده ها حتی بعضی اوقات قضات را هم راهنماهی کنند تا امر قضاوت را اسان سازد .
  • یک وکیل مجرب و خوب با توجه به شان علمی و تجربی که دارد نه سای بر تحقیر و چاپلوسی دارد و نه بزرگ نشان دادن خودش بلکه با رعایت شان تمام افراد احترام دادگاه و افراد حاضر در ان را نگه میدارد همچنین حفظ شان و مقام قاضی
  • دارای سابقه طولانی و خوب ، با نتیجه مطلوب برای انجام پرونده حقوقی در بحث موضوع مورد نظر باشد .
  • به مواد قانونی و رای وحدت رویه و همینطور نحوه دادرسی به موضوع پرونده تسلط کامل داشته باشد .
  • امار پیروزی وی در پرونده‌های مشابه بالا باشد .
  • کلامی نافظ و پرقدرت در صحبت کردن ، مشاوره دادن و مدیریت جلسه دادگاه داشته باشد .
  • داشتن اطلاعات حقوقی کامل و همچنین اطلاعات کامل از قوانین و به اصطلاح بروز باشد
  • عدم طمع نسبت به دریافت حق الوکاله و پول بیشتر
  • دفاع از حقوق قانون و قاضی در مقابل موکلین پرادعا

بهترین وکیل تهران

گروه حقوقی رضا عبدالمحمد در مصاحبه با رسانه تصویر روز همچنین اعلام کرد که در هر شهری وکلای متخصص فرق دارند مثلا اکثرا دارندگان کسب و کار ها در تهران افرادی میباشند که به دنبال بهترین وکیل تهران مالیاتی در تهران هستند و همچنین عموما افرادی و مدیرانی که با مشکلات مالیاتی روبرو شده اند و یا دارای جریمه های سنگین مالیاتی هستند در جست و جوی بهترین وکیل مالیاتی در تهران هستند تا تمامی امور مربوطه را به وی واگذار کنند و به راحتی به دنبال امور و فعالیت ها باشند .
در نظر داسته باشید که برای یافتن عنوان بهترین وکیل مالیاتی تهران میبایست ابتدا به ساکن وکیلی با وجدان کاری بالا در این زمینه یافت و پس از ان دانش حقوقی که در این زمینه دارد و تجربیات کاری که کسب کرده است . از دیگر ویژگی های یک وکیل مجرب انظباط و دقت بالا در انجام امور و همچنین داشتن قدرت تحلیل مسائل مختلف میباشد که در صورت وجود اینها یک وکیل را میتوان با عنوان بهترین وکیل مالیاتی یاد کرد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *