بهترین-هتل-های-تبریز

ارزان ترین و محبوب ترین هتل های تبریز

اگر قصد دارید به یکی از بزرگ ترین و توریستی ترین شهرهای ایران یعنی تبریز سفر کنید، می‌بایست با نکات مهم آن آشنا باشید. در واقع بعد از خرید بلیط اتوبوس قاصدک24 به مقصد تبریز، بلیط قطار یا حتی بلیط هواپیما، نوبت به یافتن اقامتگاهی مناسب در این سفر می‌رسد. اقامتگاهی که نه تنها نزدیک به جاهای دیدنی تبریز باشد؛ بلکه کیفیتی مطلوب و قیمتی مقرون به صرفه داشته باشد. لذا ما در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم بهترین هتل های تبریز را که از خدمات و موقعیت خوبی برخوردار هستند معرفی کنیم. با ما در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

هتل اهراب و موقعیت جغرافیایی طلایی!

هتل اهراب که در سال 1395 فعالیت خود را شروع کرده، در خیابان امام خمینی تبریز واقع شده و یکی از مدرن ترین و بهترین هتل های این شهر به شمار می رود. این هتل در پنج طبقه، 50 سوییت و اتاق بنا شده است و تمام اتاق ها به یخچال، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی ایرانی، حمام، تلویزیون و اینترنت داخل اتاق مجهز می باشند. امکانات عمومی این هتل نیز شامل خشکشویی، آسانسور، ترانسفر از فرودگاه، تاکسی سرویس، لابی و پذیرش 24 ساعته می شود. ضمن اینکه طراحی داخلی و نورپردازی هنرمندانه اتاق ها، فضایی آرام را برای مسافران رق می زند. اما آنچه بر محبوبیت این هتل می افزاید، نزدیکی آن به مکان های مهم و تاریخی شهر از جمله پارک باغ گلستان، عمارت شهرداری و برج ساعت، خانه های تاریخی، موزه آذربایجان و عصر آهن، مسجد کبود و ارگ علیشاه است.

هتل دریا با امکانات متنوع!

هتل سه ستاره دریا در خیابان بیست و دو بهمن شهر واقع شده و دارای 5 طبقه و 104 اتاق می باشد. مسافرانی که قصد اقامت در این هتل را دارند، از اتاق های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل و سه تخته استفاده خواهند کرد. همه اتاق های این هتل به یخچال، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، صبحانه، سیستم تهویه هوا، تلویزیون، حمام و تلفن مجهز هستند. ضمن اینکه امکانات رفاهی دیگری نیز برای این هتل قرار داده شده است که از جمله آن‌ها می توان به پارکینگ اختصاصی، سونا و استخر آقایان، میزهای شطرنج و باشگاه، اینترنت در لابی و کافی نت اشاره کرد.

هتل-دریا-تبریز

بدون شک یکی از مزایای هتل دریا را می توان نزدیک بودن آن به مهم ترین جاهای دیدنی تبریز دانست. بنابراین اگر این هتل را برای اقامت در تبریز انتخاب کرده‌اید؛ می‌توانید مطمئن باشید که با خانه مشروطه، ارگ و مسجد جامع، مقبره الشعرا و نیز ترمینال، فرودگاه و راه آهن کمتر از نیم ساعت فاصله دارید.

هتل کاسپین با قیمتی مقرون به صرفه!

هتل کاسپین در بهترین منطقه شهر در محله چهار راه آبرسان واقع شده است. این هتل دو ستاره که در دو طبقه بنا شده، 15 اتاق دارد که هر کدام به صبحانه، تلویزیون، یخچال، حمام، مبلمان، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم گرمایش و سرمایش و نیز اینترنت مجهز می باشند. در مجموعه امکانات عمومی این هتل نیز می توان به تاکسی سرویس، پارکینگ، اینترنت در لابی، کافی شاپ و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. خبر خوب این است که هتل کاسپین تا مکان هایی که احتمالا قصد دیدن آن‌ها را دارید، فاصله چندانی ندارد.

برای نمونه تا مقبره الشعرا تنها 8 دقیقه با ماشین راه دارید. یا اگر می خواهید به مسجد کبود و خانه مشروطه بروید، تنها 10 دقیقه زمان نیاز دارید.

مقبره-الشعرا

هتل گسترش، از قدیمی ترین هتل ها

هتل گسترش تبریز که قدمتی 50 ساله دارد، عنوان نخستین ساختمان بلند مرتبه شهر را با خود یدک می کشد. این هتل قدیمی در بهترین نقطه شهر بنا شده و 13 طبقه دارد. امکانات عمومی هتل شامل مجموعه ورزشی تفریحی متشکل از استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ و سالن بدنسازی به اضافه پارکینگ اختصاصی رایگان، کافی شاپ و اینترنت در لابی می شود.

علاوه بر این، اتاق ها و سوییت های این هتل چهار ستاره به یخچال، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس روزانه اتاق، صبحانه، حمام و اینترنت مجهز می باشند. همچنین فاصله کمتر از نیم ساعت با ماشین از مکان هایی چون مقبره الشعرا، مسجد کبود، موزه تبریز، خانه مشروطه و مسجد جامع از مزایای دیگر آن محسوب می شود.

هتل-گسترش-تبریز

هتل تبریز، یکی از معروف ترین هتل ها

هتل چهار ستاره بین المللی تبریز با معماری تلفیقی خود در 5 طبقه بنا شده است. این هتل 132 اتاق یک، دو و سه تخته دارد که به وان یا زیردوش ، سشوار ، تلویزیون ، تلفن ، یخچال ، مینی سرویس ، کانال های ماهواره ای تلویزیون ، اینترنت پرسرعت رایگان وایرلس ، رادیو ، موزیک ، ساعت دیجیتال ، تایمر و پخش فیلم 24 ساعته مجهز می باشند.

به‌علاوه باید امکاناتی چون تاکسی سرویس، خشکشویی، پارک کودک و سرویس 24 ساعته اتاق ها را به خدمات آن اضافه کنید. در هتل بین المللی تبریز رستوران و تالار بلوط و نیلوفر در طبقه تحتانی و همکف با ظرفیت 300 نفر به ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همراه با بوفه های متنوع اردور می پردازند. همچنین در فضای یاد شده سمینارها و جلسات اداری نیز برگزار می شود.

پس از معرفی بهترین هتل های تبریز و اشاره‌ای به جاهای دیدنی این شهر توریستی، می‌بایست به سراغ معرفی اقدمات لازم برای سفر برویم. همانطور که در ابتدای مطلب نیز گفتیم، اولین اقدام خرید بلیط مسافرتی و سپس رزرو هتل است. لذا شما می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند بلیط اتوبوس، بلیط قطار و بلیط هواپیما استفاده کنید و خود را به تبریز برسانید. برای خرید این بلیط‌ها نیز آژانس مسافرتی قاصدک24 را پیشنهاد می‌کنیم که در تمامی مراحل سفر همراه شما خواهد بود. این مجموعه که به شرکت فرش تا عرش قاصدک کارمانیا تعلق دارد؛ تمامی خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌کند و پشتیبانی آن همه روزه در دسترس است. شما با استفاده از قاصدک24 خواهید توانست ارزان ترین هتل ها را در تمامی نقاط ایران رزرو کنید یا متنوع ترین تورهای گردشگری را به مقاصد داخلی و خارجی تهیه کنید.

سفر به تبریز و دیگر شهرهای ایران با خرید بلیط قطار  (ghasedak24.com/train-ticket)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *