fdf07e1a 4f10 79ee 4e51 48d

تعامل حداکثری سرمد و بانک صادرات

تصویر روز: نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد، گفت: تعامل میان بیمه سرمد و بانک صادرات باید به نحوی افزایش پیدا کند که هر دو مجموعه از این تعامل منتفع شوند.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، امیرمهدی امینیان، در نشست سراسری مدیران و روسای شعب بیمه سرمد و روسای دوایر رفاه شعب بانک صادرات ایران، با اشاره به ضرورت تعامل میان بیمه سرمد و بانک صادرات ایران، گفت: باید تعامل دو مجموعه به نحوی افزایش پیدا کند تا هم بیمه سرمد و هم بانک صادرات از این تعامل منتفع شوند.

وی افزود: بانک صادرات ایران، شبکه گسترده‌ای دارد که جلب رضایت آنان موجب رشد و بالندگی بیمه سرمد می‌شود.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد خاطر نشان کرد: سرعت و دقت در ارائه خدمات به بانک و تمامی مشتریان سرمد باید رعایت شود و از طریق نشست‌های ماهانه بین بانک و سرمد موارد موجود پیگیری و رفع شود و این نشست‌ها در سطح استانها نیز برگزار شود تا به عارضه‌یابی منجر شود.

رئیس اداره‌کل رفاه کارکنان بانک صادرات ایران، این بانک را بزرگترین مشتری سرمد دانست و گفت: تعامل نزدیک بین سرمد و بانک، ظرفیت بالقوه‌ای ایجاد می‌کند که از آن باید در پیشبرد اهداف دو مجموعه بهره گرفت و در این راستا آمادگی داریم نقطه نظرات مدیران شعب در استان‌ها را بشنویم و مشکلات آنها را حل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *