bimeh iran

بیمه ایران پشتوانه دانش بنیان ها

تصویر روز: بیمه ایران به عنوان بزرگترین بیمه کشور که مدیریت صنعت بیمه را بر عهده دارد با انعقاد تفاهم نامه امروز با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پشتوانه محکمی برای شرکت های دانش بنیان است.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، سید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با بیان این مطلب در بازدید از غرفه بیمه ایران در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه)، گفت: تمام توان نظام بیمه ای و شبکه بانکی کشور در خدمت و پای کار سیاست های کلان دولت برای تحقق مسئولیت های دولت هستند.
وی که دقایقی قبل از امضای تفاهم نامه بین بیمه ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در غرفه بیمه ایران مورد استقبال مدیران ارشد این دو دستگاه قرار گرفت، در سخنانی، با اشاره به اینکه مجموعه وزارت امور اقتصاد و دارایی، بیمه ها و بانکها در خدمت شرکت های دانش بنیان هستند، اضافه کرد: یکی از اقدامات مهمی هم که در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان صورت داده ایم همین برقرار کردن پیوند بین شرکت های دانش بنیان و صنعت بیمه است تا بتوانند برنامه ها را به سرعت جلو ببرند.
دکتر حسینی افزود: بیمه ایران هم که به عنوان بزرگترین بیمه کشور مدیریت صنعت بیمه را بر عهده دارد با انعقاد تفاهم نامه امروز با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این زمینه کمک و پشتوانه محکم و خوبی برای شرکت های دانش بنیان است.
معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در ادامه اقدام بیمه ایران در رابطه با انعقاد تفاهم نامه همکاری برای خدمت رسانی به جامعه ناشنوایان کشور را قابل قدردانی دانست.
بنا به این گزارش، در جریان دیدار معاون وزیر اقتصاد و هیات همراه از غرفه بیمه ایران، سید محمد ناصر مبرقعی عضو هیات مدیره بیمه ایران توضیحات مختصری از جدیدترین اقدامات بیمه ایران در ایفای به تعهدات در چارچوب مسئولیت های اجتماعی شرکت داد و اضافه کرد: در تازه ترین این اقدامات، با همت مدیریت بازاریابی بیمه ایران و همسو با سیاست های کلان شرکت در چارچوب پایبندی به مسئولیت های اجتماعی، همین امروز در اقدامی اساسی و به اعتقاد بنده ممتاز، تفاهم نامه ای برای ارائه خدمات ویژه بیمه ای به جامعه ناشنوایان و کم شنوایان کشور به امضا می رسد.
وی با اشاره به اینکه بررسی های کارشناسی همکاران حوزه بازاریابی شرکت موید این نکته بود که متاسفانه به دلیل اخلال ارتباطی جامعه ناشنوایان و کم شنوایان کشور اطلاعات بسیار ناچیزی از خدمات بیمه ای دارند، افزود: هدف از این اقدام که برای نخستین بار در کشور صورت می گیرد برطرف ساختن موانع برقراری ارتباط موثر با عزیزان ناشنوا به منظور دریافت حداکثر خدمات بیمه ای موجود است.
عضو هیات مدیره بیمه ایران اضافه کرد: به این ترتیب تمهیداتی اندیشیده شده است که عزیزان ناشنوا بزودی بتوانند بلافاصله پس از ارتباط با مرکز تماس بیمه ایران ) (SRM با شخص پاسخگویی مرتبط شوند که با زبان اشاره ویژه ناشنوایان و به صورت تصویری علاوه بر دریافت اطلاعات بیمه ای مورد نیاز، خدمات بیمه ای خاصی که برای این قشرشریف در نظر گرفته شده است را دریافت کنند.
مبرقعی در ادامه توضیحات خود به معاون وزیر اقتصاد و هیات همراه، با اشاره به تفاهم نامه همکاری که امروز بین بیمه ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان) به امضا خواهد رسید، گفت: بر اساس این تفاهم نامه مقرر است که بیمه ایران بتواند با ارائه خدمات بیمه ای ویژه، چرخه فعالیت آنها را تقویت کند و در مقابل از ایده ها و خلاقیت های آنها در رابطه با نیازهای نرم افزاری و سخت افزاری شرکت بهرمند شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *