bimeh pasargad

آغاز فعالیت بیمه پاسارگاد در شعبه اسلامشهر

تصویر روز: شرکت بیمه پاسارگاد به منظور گسترش فعالیت های بیمه ای و ارائه خدمات به همشهریان عزیز تهرانی ، شعبه اسلامشهر را در شهر تهران راه اندازي کرده است.

این شعبه در اسلامشهر، بلوار بسیج، بعد از میدان نماز، بین خیابان امام حسن مجتبی (ع) و امام محمد باقر (ع) ، پلاک ۱۱۳۰، طبقه فوقانی بانک پاسارگاد تلفن: شماره تلفن گویا: ۵۶۶۹۰۰۱۸-۰۲۱ آماده خدمت رسانی بوده و شهروندان محترم جهت بهره مندی از خدمات بیمه پاسارگاد می توانند به این شعبه مراجعه و از امکانات آن برخوردار شوند.

بر اساس این گزارش، کارشناسان بیمه پاسارگاد در محیطی منحصر به فرد و فضایی مناسب علاوه بر شعبه اسلامشهر در شعبه های تخصصی بیمه های عمر و تأمین آتیه، مرکز، پونک، تهرانپارس، ارمغان، سعادت آباد، شهید بهشتی، ابن یمین، قائم مقام، نصر ، یادگار و جنت آباد در استان تهران با ۱۳ شعبه انواع خدمات تخصصی بیمه های زندگی و غیرزندگی را به همشهریان عزیز ارائه می دهند.

گفتنی است، هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های این شرکت به پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان ۸۲۴۸۹ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *