مدیرعامل جدید گروه مالی ساتا معارفه شد

6aa3bc63 39df 48c1 aee5 abf328b65ea4 copy copy

 

تصویر روز: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) طی احکامی دکتر حسین کرمی را به‌عنوان مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره گروه مالی ساتا منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی ساتا، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید گروه با حضور نمایندگان هیات مدیره شرکت و نمایندگان ساتا برگزار شد و احکام آغاز مأموریت دکتر کرمی به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره به وی ابلاغ شد.

دکتر کرمی پیش‌ازاین مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری امین توان آفرین ساز بود که در مرداد سال ۱۴۰۰ در بازار فرابورس با نماد «وامین» درج و بازگشایی نماد شد. در حال حاضر ارزش روز این شرکت که قریب ۵۰۰ هزار بازنشسته نیروهای مسلح سهامدار حقیقی آن هستند، بیش از ۱۱۲ هزار میلیارد ریال بوده و گروه مالی ساتا با بیش از ۸۰ درصد سهام، مالک اصلی این شرکت به شمار می‌رود.

مدیرعامل جدید گروه مالی ساتا دانش‌آموخته رشته مدیریت مالی دانشگاه تهران بوده و سوابق عضویت در هیات مدیره و مدیریتی بسیاری از نهادهای مالی بزرگ بازار سرمایه را در کارنامه اجرایی خود دارد.

گروه مالی ساتا هم وابسته به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) است که در چشم‌انداز ترسیمی خود قصد دارد با ایجاد هم‏افزایی و تکمیل زنجیره ارزش خدمات مالی و سرمایه‏گذاری، جايگاه یکی از سه گروه مالی برتر کشور را به لحاظ ارزش دارايي‏ها و حضور اثرگذار در بازار با اتکاء به توانمندي‏هاي مديريتي و سرمايه انساني خود بر بستر ارزش‏های بنیادین تعریف‌شده و در تعامل سازنده با اقتصاد ملی در اختيار داشته باشد.
گروه مالی ساتا سهامدار و مالک اصلی چهار نهاد مالی شامل «کارگزاری آرمون بورس»، «شرکت سرمایه‌گذاری امین توان آفرین ساز»، «صندوق بازارگردانی مهرگان» و «سبدگردان مهرگان» است و با داشتن ارزش روزی معادل ۵۵۰ هزار میلیارد ریال مراحل پذیرفته شدن در بازار سرمایه را طی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *