طرح هدیه ٢٠٠ هزار تومانی در فیروزکوه

 فرماندار فیروز کوه گفت : هدیه اعتباری ۲۰۰ هزار تومانی دولت در قالب اجرای طرح کمک یارانه در شهرستان تنها تا 10مهر مهلت دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ محمد حیدری منش افزود : هر یک از شهروندان ساکن در شهرستان بر اساس شماره کد ملی خود می توانند از اعتبار تخصیص داده شده در قالب تخفیف برای ۶ کالای اساسی ( مرغ، تخم مرغ، روغن، شیر، پنیر و ماکارونی) استفاده کنند.

وی گفت : این طرح توسط وزارت رفاه و در شهرستان با هماهنگی ادارات رفاه، کار و تعاون اجتماعی و صنعت، معدن تجارت و اتاق اصناف در حال اجراست و مرغ، شیر، پنیر، ماکارانی و تخم مرغ و روغن کالاهای اساسی مشمول تخفیف در این اعتبار برای سایر کالاها قابل استفاده نیست، در این کارت ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان تخفیف برای تخم مرغ، ۵۹ هزار ۶۰۰ تومان برای خرید حداقل دو کیلو مرغ و برای خرید روغن ۴۸ هزار تومان تخفیف در نظر گرفته شده است.

فرماندار فیروز کوه در نشست خبری در خصوص اجرای طرح کمک یارانه افزود : در سطح شهرستان فروشگاه هایی که در آنها کارتخوان برای بهره برداری از این اعتبار لازم است، تعیین شده و شهروندان می توانند اطلاعات مربوط به مغازه ها را از اتاق اصناف و یا اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان دریافت کنند.

رییس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فیروزکوه هم گفت : شهروندان برای بررسی وضعیت اعتبار می توانند از کد دستوری #28*788*استفاده کنند در برخی از موارد گزارش شده که پس از ارسال کد دستوری پیام خطا داده شده که این پیام به دلیل مشکلات شبکه است و ارتباطی باکمبود و یا نبود موجودی هدیه اعتباری ندارد.

سمیرا سمیعی افزود : این طرح ارتباطی با یارانه نقدی ندارد و هیچ مبلغی از آن کسر نخواهد شد.

شهروندان مشکلات مربوط به استفاده از هدیه اعتباری را با مراجعه با اداره رفاه، کار و تعاون اجتماعی ، اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت برطرف کنند و توصیه می شود که هر چه سریعتر از هدیه اعتباری خود پیش از 10 مهر استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *